Arla Ελλάς: Νέα Στρατηγική Στη Μαζική Εστίαση

Παρουσιάστηκε σε στελέχη και πελάτες του food service απ΄ όλη την Ελλάδα.

Η Arla Ελλάς παρουσίασε τη νέα στρατηγική της, στη μαζική εστίαση, τη Δευτέρα 12/3/2018, στο ξενοδοχείο Holiday Inn. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν τα στελέχη της εταιρείας και καλεσμένοι από όλη την Ελλάδα, συνεργάτες στο food service, καθώς και αγοραστές Cash & Carry.

 

H Γενική Διευθύντρια της Arla Ελλάς,  Άντζελα Κοτρότσου και ο Διευθυντής Πωλήσεων Foodservice Arla Ελλάς, Γιάννης Σφακιανάκης, στις ομιλίες τους τόνισαν το στόχο της Arla να εξυπηρετήσει τους επαγγελματίες πελάτες της με τον καλύτερο τρόπο, μέσα από τη βαθιά γνώση των προϊόντων, σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά. Ο στόχος αυτός έγινε και η στρατηγική της εταιρείας για την ανάπτυξη της νέας επαγγελματικής σειράς προϊόντων  και υπηρεσιών Arla Pro.

Η νέα αυτή κουλτούρα γύρω από το πάθος για το καλό φαγητό στοχεύει να αναβαθμίσει το food service στα γαλακτοκομικά προϊόντα και να γίνει η αξιόπιστη επιλογή του επαγγελματία.

Την αναγκαιότητα της εξειδίκευσης και της καινοτομίας στο foodservice μέσα από την πλούσια προϊοντική γκάμα Arla Pro,τόνισαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό,ο Δανός Application Manager Brian Hallin Pedersen, καθώς και οι παρεβρισκόμενοι συνεργάτες σεφ της εταιρείας, Αλέξανδρος Παπανδρέου και Στέλιος Παρλιάρος.

You might also like