Σκέτος …Γρηγόρης
Η αλυσίδα Γρηγόρης ανανέωσε πρόσφατα την εταιρική της εικόνα και παρουσίασε ένα νέο λογότυπο, αυτή τη φορά με μια μόνο λέξη: «Γρηγόρης».
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση « Με τη νέα αυτή αισθητική προσέγγιση, η εταιρία επιθυμεί να αναδείξει την αμεσότητα και τις αξίες, που τη χαρακτηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια. Με ένα απλό, χειρόγραφο, ανθρώπινο λογότυπο και με τη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση της υπογραφής του Γρηγόρη, η νέα εικόνα είναι ακόμη πιο φιλική και προσιτή για τους καταναλωτές».
Τη νέα εικόνα του Γρηγόρη επιμελήθηκαν ο Poka-Yio και το δημιουργικό γραφείο Bob Studio, ενώ για τη δημιουργία του λογοτύπου, σχεδιάστηκε μια γραμματοσειρά αποκλειστικά για τον Γρηγόρη. Το νέο λογότυπο εμφανίζεται αρχικά μέσω των νέων συσκευασιών, ενώ σταδιακά, ολοκληρώνονται οι αλλαγές των επιγραφών αλλά και των υπόλοιπων υλικών, σε όλα τα καταστήματα της εταιρείας στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.