L’ artigiano: Προχωράει η ανανέωση του brand  

Στα τρία είχαν φτάσει στα τέλη του 2016 τα ανακαινισμένα καταστήματα της αλυσίδας πίτσας L’ artigiano η οποία, σε συνδυασμό με την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητάς της περνάει σε μια νέα εποχή, βαδίζοντας προς τη συμπλήρωση ενός τετάρτου αιώνα λειτουργίας.

Αυτή τη στιγμή έχουν ανακαινιστεί τα καταστήματα σε Γλυφάδα (φωτο), Βύρωνα και Ψυχικό, αποκτώντας, σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου «ανανεωμένο, γνήσιο Ιταλικό χαρακτήρα. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lartigiano αναδεικνύει με τον πιο αυθεντικό τρόπο το έντονο ταπεραμέντο και την πηγαία ιταλικότητα της εταιρείας που εδώ και δύο δεκαετίες δημιουργεί ξεχωριστές, γνήσιες ιταλικές γεύσεις».

Το πρόγραμμα της ανακαίνισης προχωράει κανονικά κι αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί – στο μεγαλύτερο βαθμό του- εντός του 2017. Υπενθυμίζουμε ότι κατά τη διάρκεια του 2016 η εταιρεία ανανέωσε το site στη διεύθυνση https://www.lartigiano.gr/, απέσπασε ένα διεθνές γραφιστικής ενώ ‘πρωταγωνίστησε’ και στα εγχώρια Ermis Awards που βραβεύουν την αποτελεσματικότητα της εμπορικής επικοινωνίας.

You might also like