“Αναθεώρηση Συντάγματος” για τα Goody’s
Το σύγχρονο νέο κατάστημα στην κορυφαία πλατεία της χώρας.
Με ένα υπερσύγχρονο κατάστημα, στην Πλατεία Συντάγματος, από την οποία απείχε όλα αυτά τα χρόνια, η Goody’s δείχνει ότι δεν πρόκειται να απεμπολήσει τα ‘κυριαρχικά’ δικαιώματά της (και) στην αγορά του μπέργκερ.
Επενδυτική κίνηση ύψους 600.000 ευρώ, μέσω της οποίας ο Όμιλος της Goody’s επιθυμεί να κάνει ένα ‘restart’ στην ελληνική αγορά της μαζικής εστίασης, χαρακτήρισε το νέο κατάστημα στην Πλατεία Συντάγματος ο διευθύνων σύμβουλος της (μητρικής) MIG, ο Θανάσης Παπανικολάου, το νέο κατάστημα στη γωνία Όθωνος και Φιλελλήνων.
Το νέο κατάστημα στην πιο εμβληματική πλατεία της χώρας είναι ταυτόχρονα και το πιο σύγχρονο της αλυσίδας η οποία φρόντισε να ενσωματώσει στη νέα της επένδυση όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες και να υιοθετήσει μια νέα αισθητική. Όπως το περιγράφει η ίδια η εταιρεία « το νέο κατάστημα Goody’s Burger House, στο Σύνταγμα, στεγάζεται σε ένα από τα ιστορικά κτίρια στο κέντρο της Αθήνας, στη συμβολή των οδών Όθωνος και Φιλελλήνων. Σε ένα ιδανικό ‘πάντρεμα’ της κλασικής αρχιτεκτονικής του κτιρίου, με τις πρωτοποριακές εφαρμογές που κυριαρχούν στο νέο διαμορφωμένο χώρο, αποτελεί σήμερα τη ναυαρχίδα των καταστημάτων της αλυσίδας, που για περισσότερο από τέσσερις δεκαετίες έχει καταφέρει να μυήσει το ελληνικό κοινό στην έννοια των burgers και παρουσιάζει την ‘επόμενη ημέρα’ της μάρκας στην ελληνική και διεθνή αγορά».
Σύμφωνα με τον ceo της ΜΙG το κατάστημα θα ξεχωρίσει για την καινοτομία στην παραγωγή των προϊόντων αλλά και τη συνολική εξυπηρέτηση του πελάτη καθώς «μεταφέρουμε ιδέες που έχουμε δει στην Ευρώπη και την Αμερική, λόγω της διεθνούς μας παρουσίας». Το νέο Goody’s Burger House υπολογίζεται να δέχεται κατά μέσο όρο περισσότερους από 100.000 επισκέπτες μηνιαίως.
Ανασύνταξη δυνάμεων
Όσο αφορά την ίδια την εταιρεία, αυτή προσπαθεί να αναστρέψει την εικόνα που είχε μέχρι πρόσφατα διαμορφωθεί, κυρίως λόγω του κλεισίματος πολλών καταστημάτων της σε διάφορα σημεία της χώρας- υπολογίζεται ότι περίπου 40 καταστήματα έχουν κλείσει τα τελευταία χρόνια. Ταυτόχρονα η Goody’s η οποία επέστρεψε στην κερδοφορία, υλοποιεί ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα το οποίο στο σύνολό του την τελευταία δεκαετία ανέρχεται σε πάνω από 15 εκατ. ευρώ.
Όπως ανακοίνωσε ο Θανάσης Παπανικολάου, η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται ακόμα και σε μικρές ελληνικές πόλεις, ενώ θα ρίξει το βάρος σε σημαντικές εμπορικές αγορές όπως είναι τα αεροδρόμια, ειδικά αυτά που θα ανακαινιστούν από τη νέα ιδιοκτήτριά τους, την κοινοπραξία Fraport. «Εδώ και 4 μήνες βρισκόμαστε σε συνεργασία με τη Fraport, μέσω της Olympic Catering. Πιστεύω ότι από το Φεβρουάριο του 2017 θα έχουμε μια πιο σημαντική παρουσία από αυτή που έχουμε σήμερα στα αεροδρόμια. Ποντάρουμε πολύ σε αυτή τη συνεργασία, αλλά και στην πορεία του ελληνικού τουρισμού» δήλωσε κατά τη συνέντευξη Τύπου των εγκαινίων και συμπλήρωσε: «Με ένα ΦΠΑ 13% πιστεύω ότι το κράτος θα μπορεί να εισπράττει στην ώρα του και θα έχουν χρήματα όλοι. Πρέπει να πειστούν προς αυτή την κατεύθυνση, τόσο η κυβέρνηση όσο και οι θεσμοί».
Digital εμπειρία
Το εντυπωσιακό και καινοτόμο στο νέο κατάστημα της εταιρείας στο Σύνταγμα είναι η digital εμπειρία που απολαμβάνουν οι πελάτες. Το κατάστημα διαθέτει digital tables και digital monitors, τερματικά δηλαδή και οθόνες μέσω των οποίων, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν. Τρεις οθόνες στην είσοδο και δύο τραπέζια (ένα στον κάτω όροφο κι άλλο ένα στον επάνω) είναι στη διάθεση των πελατών για να παραγγείλουν και να πληρώσουν στη συνέχεια με όποιον τρόπο θέλουν. Όταν, δε, η παραγγελία είναι έτοιμη τους ειδοποιούνται με μήνυμα στο κινητό.
Δημοσιεύτηκε στο 8ο τεύχος του Grill, Φεβρουάριος 2017. Φωτογραφίες: Goody’s Burger House.