Κατερίνα Νένδου (Select): «Οι εξαγωγές σημαντικός στόχος μας»

Συνέντευξη με το στέλεχος της βορειοελλαδίτικης εταιρείας.

Το Grill απευθύνθηκε στην Κατερίνα Νέδου, μέλος της διοίκησης της εταιρείας Select και της ζήτησε πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα θέση αλλά και τις δραστηριότητες της εταιρείας.

 

Grill | Πως έκλεισε για τη Select το 2016 και ποιες είναι οι προβλέψεις σας για το 2017;

Κατερίνα Νένδου | To 2016, παρόλο που οι πιέσεις της αγοράς ήταν αισθητά πιο έντονες, καταφέραμε να διατηρήσουμε τον κύκλο εργασιών μας στα ίδια επίπεδα.

Ποια είναι η εικόνα που παρουσιάζετε ως εταιρεία κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας;

Τα τελευταία 5 χρόνια, ο χώρος της εστίασης έχει δεχθεί  πιέσεις σε πολλαπλά επίπεδα:

  • Πίεση σε επίπεδο τιμών.
  • Εφαρμογή υψηλότερου συντελεστή ΦΠΑ.
  • Μείωση της αγοραστικής δύναμης.
  • Αυστηρότεροι έλεγχοι σε επίπεδο ποιότητας και διατροφικής επισήμανσης.

Αντιλαμβανόμενοι αυτούς τους άξονες και έχοντας στη φαρέτρα μας σημαντική υποδομή και οικονομική ευρωστία, σταθήκαμε δυνατοί και καταφέραμε να έχουμε κάθε χρόνο θετικό πρόσημο πορείας σε κύκλο εργασιών. Οι εξαγωγές αποτελούν πλέον σημαντικό στόχο της εταιρείας και τα τελευταία χρόνια έχουμε επενδύσει σημαντικά σε αυτόν τον άξονα λειτουργίας μας.

Η Select

Είναι πλήρως αυτοματοποιημένη αρτοβιομηχανία με έδρα τη ΒΙ.ΠΕ. Θεσσαλονίκης και υποκατάστημα στην Αθήνα προκειμένου .

Ιδρύθηκε το 1930 και διατηρεί την οικογενειακή της ταυτότητα μέχρι και σήμερα. Οι εγκαταστάσεις αγγίζουν τα 18.000.τ.μ. και λειτουργεί 15 αυτόματες γραμμές παραγωγής αρτοσκευασμάτων (prebaked και fully baked).

Η γκάμα των προϊόντων της Select περιλαμβάνει 550 κωδικούς οι οποίοι προορίζονται κατά 90% στην εξυπηρέτηση των καταστημάτων foodservice και 10% στο κανάλι του retail.

Τα προϊόντα και στα δύο κανάλια διανέμονται είτε φρέσκα είτε κατεψυγμένα, ανάλογα την κατηγορία του προϊόντος  αλλά και τις ανάγκες του πελάτη.

 

Ποιο από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά εκτιμάτε ως το πιο επώδυνο για την ανάπτυξή σας; Την υψηλή φορολογία; Τον ΦΠΑ; Τα capital controls; Την απροθυμία των τραπεζών να δανειοδοτήσουν;

Ο συνδυασμός όλων των προαναφερθέντων στοιχείων είναι η ‘συνταγή’ που οδηγεί την αγορά σε πλήρη καθίζηση. Η εστίαση είναι από τους πρώτους κλάδους που μπορούν να ‘τραβήξουν’ και την υπόλοιπη αγορά από το φαύλο κύκλο της ύφεσης αρκεί να υπάρχουν οι προϋποθέσεις αλλά και η σωστή επιχειρηματική κουλτούρα. Χρειαζόμαστε επιχειρηματικότητα ευκαιρίας και όχι επιχειρηματικότητα ανάγκης.

Ποια είναι τα σημαντικότερα νέα προϊόντα που λανσάρατε το τελευταίο διάστημα;

Έχοντας 550 ενεργούς κωδικούς είναι πραγματικά δύσκολο να βρεις αρτοσκευάσματα που να μην το παράγουμε! Αυτό που εντοπίζουμε τα τελευταία δύο χρόνια είναι η ανάγκη και το ζωηρό ενδιαφέρον της εστίασης για καινούργια προϊόντα με προστιθέμενη αξία που θα διαφοροποιήσουν το menu τους από τον ανταγωνισμό. Με αυτή την «ζήτηση» στα χέρια μας, λανσάρουμε τη σειρά Panettino 4 γεύσεων, τη σειρά Βιεννέζικης μπαγκέτας αλλά και τη σειρά Tortillas. Παράλληλα, ενδυναμώνουμε τη καθιερωμένη γκάμα μας όπως για παράδειγμα τα all time classic buns με την προσθήκη του Mega Bun  αλλά και του Brioche Bun.

Θεωρείτε ότι το ελληνικό κοινό και οι επαγγελματίες είναι πρόθυμοι να εντάξουν στην κουζίνα τους νέες γεύσεις;

Η εξέλιξη είναι μέρος της κουλτούρας της Select και θέλουμε μαζί με τους πελάτες μας να δημιουργούμε τάσεις και trends που θα κρατήσουν φρέσκο και ανανεωμένο το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Ποιότητα  & Ασφάλεια

Η ποιότητα αποτελεί θεμελιώδη βάση της εταιρικής της λειτουργίας. Οι άνθρωποι της Select έχουν σχεδιάσει και υλοποιούν ένα ολοκληρωμένο σύστημα διασφάλισης ποιότητας βασισμένο σε τρεις άξονες:

  • Επιλογή με αυστηρότατες προδιαγραφές των ‘Α Υλών και Υλικών Συσκευασίας.
  • Πλήρης Αυτοματοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας.
  • Διαρκείς και αυστηροί έλεγχοι σε όλα τα στάδια παραγωγής.

Το σύστημα διασφάλισης ποιότητας είναι πιστοποιημένο κατά ISO 22000 και IFS.

Η Select στο εξωτερικό

Τα προϊόντα της Select ταξιδεύουν ήδη σε 22 χώρες και η λίστα μεγαλώνει συνεχώς. Η ποιότητα των προϊόντων, η τεράστια γκάμα και η παραγωγική ευελιξία αποτελούν το διαβατήριο για τις πιο απαιτητικές αγορές.

Δημοσιεύτηκε στο 9ο τεύχος του Grill, Απρίλιος 2017.

 

You might also like