Νέοι, οι περισσότεροι φίλοι του breakfast
Το 'πρώτο γεύμα της ημέρας' αποκτάει νέους (σε ηλικία..) φίλους.
Σε αντίθεση με την ευρέως διαδεδομένη αντίληψη ότι οι νέοι δεν τρώνε πρωινό, μια έρευνα έρχεται να αποκαλύψει ότι οι νέοι ενήλικες (18-26 ετών συνήθως) είναι η πληθυσμιακή κατηγορία καταναλωτών οι οποίοι δοκιμάζουν τις περισσότερες φορές ένα πλήρες πρωινό και δίνουν τελικά τον τόνο στο συγκεκριμένο αυτό γεύμα της ημέρας.
Η έρευνα της εταιρείας Lamb Weston « The Future of Breakfast: An Insight Report 2017», αποκαλύπτει ότι το 48% των νέων στις ηλικίες 18-24 τρώνε μια ή δύο φορές το μήνα πρωινό και τους ακολουθούν με 41% οι 25-34 ετών. Οι νέοι ενήλικες είναι πιο πιθανό να πάρουν πρωινό σε εστιατόρια, καφετέριες ή/και παμπ.
Οι νέοι ενήλικες καταναλωτές επηρεάζουν συνολικά την εικόνα που πρωινού και του brunch και, σύμφωνα με την έρευνα, το 32% τρώει brunch μετά τις 11 το το πρωί, το οποίο γίνεται 39% τις Κυριακές, ενώ η έρευνα αποκαλύπτει ότι η τάση είναι να αναζητούν και να καταναλώνουν οι νέοι πιάτα πρωινού μέχρι αργά το απόγευμα.
Η έρευνα δείχνει επίσης ότι τα πρωινά και τα brunch καταναλώνονται κυρίως από γυναίκες: το 58% των γυναικών της έρευνας δήλωσαν ότι «τους αρέσει να απολαμβάνουν ένα πρωινό» και ότι «βλέπουν το πρωινό ως κοινωνική περίσταση».
Ενδιαφέρον έχει επίσης το εύρημα ότι το 49% λέει ότι εάν αποφασίσουν ή τύχει να φάνε τρώνε πρωινό αργότερα μέσα στην ημέρα, είναι πιο πιθανό να επιλέξουν μια …μαγειρεμένη επιλογή του.