Εντυπωσιακή αν και αμφισβητούμενη, η νέα καμπάνια των Goody’s

Κορυφαία θέματα που απασχολούν τη νεολαία στα 90 δευτερόλεπτά της

Χαρακτηρίστηκε ως η πιο ‘cringeworthy’ καμπάνια των τελευταίων ετών, σχολιάστηκε θετικά και αρνητικά από σχετικούς και (κυρίως) άσχετους, αλλά όπως φαίνεται έπαιξε και με το παραπάνω το ρόλο της. Η νέα καμπάνια των Goody’s αν και αξιοποιεί τα στερεότυπα που όλοι γνωρίζουμε, καταφέρνει να ξεχωρίσει μέσα από το πλήθος των επικοινωνιακών μηνυμάτων που δέχεται ο μέσος καταναλωτής.

 

Το διάρκειας ενάμιση λεπτού σποτ με τίτλο «Έμπαινες;», μια φράση που έχει σαφείς σεξουαλικές αναφορές στη νεανικό αργό, είναι δημιουργία της διαφημιστικής εταιρείας Cream του Θανάση Παπαθανασίου, ίσως του πιο  χαρισματικού Έλληνα διαφημιστή με πολλά βραβεία και διεθνείς διακρίσεις στο ενεργητικό του.

Στην καμπάνια θίγονται, αν και μέσω μάλλον στερεοτυπικής κινηματογράφησης και ξέφρενου μοντάζ, σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τη σύγχρονη νέα γενιά όπως ο σχολικός εκφοβισμός, η αναζήτηση σεξουαλικής ταυτότητας, η ομοφοβία, η δυσκολία των ατόμων με κινητικά προβλήματα να ζήσουν στις σύγχρονες πόλεις κ.ά.

You might also like