«Κάντε το αλλιώς» ζητά ο CEO των Shake Shack

Συμβουλές επιθετικού μάρκετινγκ από τον Randy Garutti.

Την ανάγκη διαφοροποίησης των επιχειρηματιών που ασχολούνται με τη μαζική εστίαση επεσήμανε σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο διευθύνων σύμβουλος της ανερχόμενης αλυσίδας εστιατορίων Shake Shack, ο Randy Garutti (πρώτος από αριστερά στη φωτο) που θεωρείται πρότυπο αυτοδημιούργητου επιχειρηματία στις ΗΠΑ και ένας από τους ‘ανανεωτές’ της μαζικής εστίασης.

 

Οι απόψεις του διατυπώθηκαν στο Global Restaurant Leadership Conference στο Ντουμπάι, σημείο συνάντησης των κορυφαίων επιχειρηματιών του κόσμου στο χώρο της μαζικής εστίασης.

«Κάντε αυτά που κανείς άλλος δεν είναι ικανός ή διατεθειμένος να κάνει» είπε στην ομιλία του στο συνέδριο. Και ανέφερε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα για το πώς αντιλαμβάνεται π.χ. το delivery και πως σκοπεύει να διαφοροποιηθεί έναντι των ανταγωνιστών του: η Shake Shack ξεκινάει από την Κορέα νέο πρόγραμμα διανομής φαγητού με υπερσύγχρονα ηλεκτροκίνητα οχήματα τα οποία θα οδηγούν υπάλληλοι της εταιρείας και όχι συνεργάτες (από ειδικευμένες μεταφορικές εταιρείες).

Ο Garutti έδωσε κι ένα δεύτερο παράδειγμα: πριν ανοίξει το Shake Shack στο Brooklyn (Νέα Υόρκη), οι εργαζόμενοι της εταιρείας  σκέφτηκαν να γράψουν έξω από το υπό κατασκευή  κατάστημα το σλόγκαν «Πριν πεθάνω θέλω να —————- εκατοντάδες φορές» αφήνοντας μάλιστα μια κιμωλία στο σημείο για να γράψει ο καθένας την επιθυμία του.

Το αποτέλεσμα ήταν οτι  χιλιάδες Νεοϋορκέζοι πέρασαν από το σημείο κι έγραψαν κάτι προσωπικό κάτι στον τοίχο του επερχόμενου εστιατορίου. Ο Garutti αποκάλυψε ότι το σύνολο των ανώτατων στελεχών της εταιρείας ήταν αντίθετοι με τη συγκεκριμένη ενέργεια η οποία όμως έγινε talk of the town.

You might also like