Το διαγωνισμό Megas Grillistas ανακοίνωσε η Μέγας Γύρος

Αυτοκίνητο για τον πρώτο νικητή, φήμη και προβολή για το γύρο.

Εν μέσω θερμών χειροκροτημάτων από τους παρευρισκόμενους ψητοπώλες και τα στελέχη επιχειρήσεων που συμμετείχαν στο 2ο Επιστημονικό Συνέδριο «Το Μarketing στην Εστίαση», ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μέγας Γύρος, ο Νίκος Λούστας, ανακοίνωσε τη διεξαγωγή του διαγωνισμού Megas Grillistas 2018.

 

Ο διαγωνισμός σκοπεύει να αναδείξει τον καλύτερο ψήστη της Ελλάδας αλλά ταυτόχρονα να προβάλλει τον γύρο ως ένα παγκόσμιο street food, ενώ αποτελεί μια από τις επικοινωνιακές κινήσεις που έχει σχεδιάσει η μεγάλη ελληνική επιχείρηση κρεατοσκευασμάτων για το 2018. Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όλους τους ψήστες, θα υλοποιηθεί μέσα από τρεις φάσεις- δοκιμασίες και την κριτική επιτροπή θα την αποτελούν ειδικοί της εστίασης και του ψησίματος. Ο νικητής του διαγωνισμού θα κερδίσει ένα αυτοκίνητο ενώ θα βραβευτούν επίσης ο δεύτερος και ο τρίτος νικητής.

O διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μέγας Γύρος, ο Νίκος Λούστας, στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

 

Ο Νίκος Λούστας μιλώντας στους καλεσμένους της εταιρείας, κάλεσε τους Έλληνες ψητοπώλες να δώσουν αίγλη και να ντύσουν τα προϊόντα και τα καταστήματά τους με ένα ‘μύθο’, μετατρέποντάς τα σε μεγάλες ομάδες όπως συμβαίνει στο διεθνές ποδόσφαιρο με την Μπαρτσελόνα, τη Ρεάλ και τη Λίβερπουλ, συλλόγους που διαθέτουν εκατομμύρια φιλάθλους έξω από τις χώρες τους και περιοδεύουν κάθε χρόνο ως αξιοθέατα ανά τον κόσμο.

«Είναι συγκινητικό να βλέπεις ανθρώπους να στήνονται στην ουρά, στην πόλη Παναμά ή το Λονδίνο για να φάνε γύρο» σχολίασε ο Ν. Λούστας και ζήτησε από τους παρευρισκόμενους να αξιοποιήσουν το μάρκετινγκ, τα κοινωνικά δίκτυα και τα ψηφιακά μέσα διότι, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «χωρίς marketing δεν λειτουργεί τίποτα σήμερα».

Το διαγωνισμό θα τρέξει η Ikon- Porter Novelli η οποία θα επιμεληθεί και των άλλων επικοινωνιακών δραστηριοτήτων της Μέγας Γύρος για το 2018.

You might also like