Chiquita: στηρίζει το θεσμό του Pink Ribbon σε όλη την Ευρώπη
Και η γνωστή Miss Chiquita αναγνωρίζεται ως παγκόσμιο διαφημιστικό σύμβολο.
200 εκατομμύρια ροζ μπανάνες; Κι όμως! Για δεύτερη συνεχόμενη φορά η Chiquita ένωσε τις δυνάμεις της με διάφορες οργανώσεις για τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού και καθ’ όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητο της εταιρείας έβαλε τα ροζ του. Η καμπάνια πρωτοξεκίνησε για να στηρίξει τον Μήνα Ευαισθητοποίησης κατά του Καρκίνου του Μαστού και θα συμβάλλει στην αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το σημαντικό ζήτημα του καρκίνου του μαστού. Στο τέλος του μήνα μια ακόμα διάκριση ήρθε να σφραγίζει το αδιαμφισβήτητο κύρος της εταιρείας παγκοσμίως.
Μια από τις πρωτοβουλίες της Chiquita για τη βιωσιμότητα είναι το “Being a Good Neighbour”, όχι μόνο στις κοινότητες που δραστηριοποιείται, αλλά και στις αγορές στις οποίες διαθέτει τα προϊόντα της. Μια από τις δεσμεύσεις της εταιρείας είναι να αυξήσει την ενημέρωση σχετικά με τον καρκίνο και την καταπολέμησή του.
Έτσι, για όλο τον Οκτώβριο, 200 εκατομμύρια μπανάνες Chiquita σε όλο τον κόσμο φόρεσαν ένα ειδικό ροζ αυτοκόλλητο. Στόχος είναι να δοθεί έμφαση σε αυτό το τόσο ευαίσθητο ζήτημα που μας αφορά όλους – και όχι μόνο τον Οκτώβριο. Με εκατομμύρια νέα κρούσματα κάθε χρόνο, ο καρκίνος του μαστού αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή καρκίνου στις γυναίκες παγκοσμίως.
«Το να είμαστε παρόντες σε κάθε σπίτι με αυτή την καμπάνια αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για την Chiquita να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον του κόσμου γύρω από το θέμα και να τονίσει τη σημαντικότητα ενός ισορροπημένου και υγιούς τρόπου ζωής» δήλωσε η Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita. Επιπλέον, η Chiquita έχει ανακοινώσει διάφορες πρωτοβουλίες και συνεργασίες σε όλο τον κόσμο, από τις ΗΠΑ έως και την Ευρώπη, με σκοπό να συγκεντρώσει την προσοχή των καταναλωτών στο θέμα του καρκίνου του μαστού.
Η Chiquita αποδεικνύει την υποστήριξή της στο συγκεκριμένο σκοπό θέτοντας τρεις στόχους: Αρχικά χρηματοδοτεί πρωτοβουλίες έρευνας για την εύρεση της θεραπείας, κατά δεύτερον δημιούργησε καμπάνια για την αύξηση της ενημέρωσης σχετικά με την σημαντικότητα της έγκαιρης διάγνωσης και κατά τρίτον προωθεί την ευεξία και τον ενεργό τρόπο ζωής ως τρόπο πρόληψης. Για να πετύχει αυτούς τους τρεις στόχους η καμπάνια της Chiquita θα αξιοποιήσει μια σειρά από στοχευμένες ενέργειες, όπως τα media engagement και η συνεργασία με influencers και brand ambassadors.
Η Miss Chiquita στο Madison Avenue Walk Of Fame του Advertising Week
Η Chiquita Brands International, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το θρυλικό της σύμβολο, η Miss Chiquita, μπήκε στο Madison Avenue Walk of Fame του Advertising Week. Διανύοντας πλέον τη 15η χρονιά διοργάνωσής του, ο συγκεκριμένος θεσμός αναγνωρίζει και τιμάει τα καλύτερα σύμβολα και σλόγκαν στη βιομηχανία, όπως ψηφίστηκαν από το κοινό σε όλο τον κόσμο. Η Miss Chiquita μπήκε στο Class of 2018 Icons μαζί με τη θρυλική μασκότ των Burger King σε μια ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Οκτωβρίου.
Στα πρώτα της χρόνια, η Miss Chiquita έγινε γνωστή στη βιομηχανία των φρούτων ως ένα animation. Σχεδιασμένη το 1944 από τον σκιτσογράφο Dik Browne, η Miss Chiquita έβαλε ένα πρόσωπο στις μπανάνες Chiquita. Εδραιώθηκε ως μια διασκεδαστική και ευχάριστη προσωπικότητα και έγινε η ειδικός για όλα όσα θα θέλαμε ποτέ να μάθουμε για τις μπανάνες. Από το 1963, η φιγούρα της Miss Chiquita εμφανίζεται στα αυτοκόλλητα που ξεχωρίζουν τις μπανάνες Chiquita και τα άλλα προϊόντα της εταιρείας. Η Miss Chiquita παραμένει αδιαμφισβήτητα η πρώτη κυρία της μπανάνας, προσφέροντας χαμόγελα σε όλους τους οπαδούς της μπανάνας σε όλο τον κόσμο. «Πέρα από το να κάνουμε τη μπανάνα γνωστή σε όλο τον κόσμο, ήμασταν η πρώτη εταιρεία μπανάνας στον κόσμο που έβαλε μια σφραγίδα ποιότητας στο προϊόν της: το μοναδικό Μπλε Αυτοκόλλητο. Αποτελέσαμε επίσης και την πρώτη εταιρεία που επικοινώνησε τη μπανάνα στα μέσα μαζικής ενημέρωσης» σχολίασε ο Παγκόσμιος Πρόεδρος της Chiquita Brands International Carlos Lopez Flores.