H Lidl γιόρτασε τα 20 χρόνια στην Ελλάδα
Η εταιρεία ανακοίνωσε επενδύσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ.
Η Lidl Ελλάς γιόρτασε την εβδομάδα που μας πέρασε, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη, παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, συνεργατών, προμηθευτών και εκπροσώπων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, τα 20 χρόνια λειτουργίας της στην Ελλάδα.
Στην ομιλία του ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης Lidl Ελλάς, ανέφερε οτι μέσα σε 20 χρόνια η συνολική συνεισφορά της εταιρείας στο ΑΕΠ της χώρας αυξήθηκε από 59 εκατ. ευρώ στα 679 εκατ. ευρώ το 2017. Μια αύξηση κατά 1.060%, που αντιστοιχεί στο 0,38% του ΑΕΠ. Κατά το ίδιο διάστημα, η συνολική της εταιρείας συνεισφορά σε φορολογικά έσοδα έφτασε τα 264 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 946% από το 1ο έτος λειτουργίας της, που αντιστοιχεί στο 0,36% των φορολογικών εσόδων του κράτους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε ο ισχυρός άνδρας της γερμανικών συμφερόντων εταιρείας στην Ελλάδα, τα 20 χρόνια δραστηριότητας της Lidl έχουν επενδυθεί πάνω από 1,3 δισ. ευρώ στη δημιουργία, την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου καταστημάτων και του logistic center, σε συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς, στη στήριξη των καταναλωτών και σε ενέργειες εταιρικής υπευθυνότητας και στη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Ειδικά για τη δημιουργία θέσεων εργασίας ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης,ανέφερε οτι το 1999 η Lidl υποστήριζε στην Ελλάδα 1.734 συνολικές θέσεις εργασίας, ενώ το 2017 οι θέσεις έγιναν 17.953, αυξήθηκαν δηλαδή κατά 935%. Από αυτές οι 5.466 είναι άμεσες, οι 7.076 είναι έμμεσες στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας και οι 5.411 είναι επαγόμενες, μέσω της ζήτησης που δημιουργεί στην ευρύτερη οικονομία η Lidl Ελλάς.
Οι παρευρισκόμενοι γνώρισαν την εξέλιξη της εταιρείας από το 1999 έως και σήμερα ενώ παρακολούθησαν σε πρώτη προβολή την νέα τηλεοπτική καμπάνια της.
Η νέα δημιουργική καμπάνια, κάνει μια αναδρομή ξεκινώντας από την ημέρα που άρχισαν όλα, στις 9 Ιουνίου 1999, όταν η Lidl Ελλάς άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα και δεσμεύθηκε στο ελληνικό κοινό ότι θα προσφέρει κάθε μέρα φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα στις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 221 καταστήματα και 4 σύγχρονα κέντρα διανομής.
Η τηλεοπτική επικοινωνία αποτυπώνει τη δυνατή σχέση που έχει δημιουργηθεί μέσα στα χρόνια. Δημιουργικό όχημα της καμπάνιας είναι μια οικογένεια την οποία παρακολουθούμε από τα πρώτα της βήματα. Πρωταγωνιστές είναι ο μπαμπάς που θέλει να προσφέρει τα πάντα στο νεογέννητο παιδί του και το παιδί του που χρειάζεται τα πάντα. Μέσα από δυναμικά πλάνα, ζεστές αλλά και χιουμοριστικές οικογενειακές δράσεις, τους βλέπουμε να μεγαλώνουν μαζί, να αλλάζουν και να εξελίσσονται μαζί. Μαζί τους στην διαδρομή αυτή είναι και τα Lidl. Είναι εκεί για να δώσουν λύσεις, να καλύψουν τις ανάγκες και τα «θέλω» τους σε κάθε φάση της ζωής τους.
Η ταινία με διαφημιστική την The Newtons Laboratory, παραγωγή τη Filmiki και σκηνοθέτη τον Augusto Fraga επενδύθηκε μουσικά από τον μουσικοσυνθέτη Νίκο Πορτοκάλογλου, που έντυσε τις εικόνες με το αγαπημένο τραγούδι «Πάνω από τα σύννεφα».