100.000 επιπλέον μερίδες φαγητού #apotalidl

Για την Μ.Κ.Ο «Mπορούμε»

Η Lidl Ελλάς προσέφερε επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού στην ΜΚΟ «Μπορούμε», φτάνοντας τις 300.000 μερίδες σε σύνολο.

 

Κάθε αναφορά στα social media με τη φράση «από τα Lidl», άλλαξε νόημα. Έτσι, για την καμπάνια #apotalidl η Lidl Ελλάς έλαβε 25 βραβεία στο σύνολο, στην πλειοψηφία τους χρυσά, με κορωνίδα τα βραβεία ERMIS Creative Bravery, Client of the Year και Brand of the Year.

Και επειδή το καλό αξίζει να πολλαπλασιάζεται, η εταιρεία δώρισε ως επιστέγασμα αυτής της αναγνώρισης, πάλι μέσα από τη ΜΚΟ «Μπορούμε», επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο Τύπου που κυκλοφόρησε η λιανεμπορική εταιρεία “Η στήριξη και η φροντίδα των συνανθρώπων μας αποτελεί για όλους στη Lidl Ελλάς προτεραιότητα και αυτό το αποδεικνύει καθημερινά με πράξεις. Γιατί ό,τι γίνεται «από τα Lidl» γίνεται για καλό“.

You might also like