‘Παρατράγουδα’ με εταιρεία ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού

Καταγγελία στο Συνήγορο Καταναλωτή για διαφορετικές τιμές προϊόντων

Στο Συνήγορο του Καταναλωτή έφτασε καταγγελία σε βάρος εταιρείας-πλατφόρμας ηλεκτρονικών παραγγελιών φαγητού η οποία, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο που δημοσιοποίησε το θέμα, χρέωνε διαφορετικά απ΄ οτι έπρεπε. Στην εν λόγω εταιρεία επιβλήθηκε ήδη πρόστιμο

 

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του ΑΠΕ, καταναλωτής ο οποίος χρησιμοποίησε συγκεκριμένη  πλατφόρμα online παραγγελιών φαγητού, διαπίστωσε οτι τα πιάτα χρεώνονταν διαφορετικά από την εν λόγω υπηρεσία σε σχέση με τη χρέωση του (φυσικού) καταστήματος απ΄ όπου παράγγελνε το φαγητό του. Όπως αναφέρει το ΑΠΕ, «αυτή  η πρακτική συνιστά αγορανομική παράβαση και συνεπάγεται την επιβολή κυρώσεων, δεδομένου ότι απαγορεύεται από τον νόμο να υπάρχουν ή να προκύπτουν με οποιονδήποτε τρόπο σε ένα κατάστημα διαφορετικές τιμές πώλησης των αγαθών».

Τελικά οι αρμόδιες υπηρεσίες, ύστερα από ενημέρωση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, επιβεβαίωσαν τις καταγγελίες του πολίτη και καταλόγισαν πρόστιμο στη συγκεκριμένη εταιρεία- πλατφόρμα. Εκτός αυτούο η Ανεξάρτητη Αρχή απηύθυνε Σύσταση στην πλατφόρμα, ζητώντας της να διασφαλίσει οτι στο εξής οι τιμές των προϊόντων μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας να  είναι ίδιες με εκείνες που ισχύουν για πώληση εντός των καταστημάτων.

Η Αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή Αθηνά Κοντογιάννη ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «Ο Συνήγορος του Καταναλωτή παρακολουθεί το θέμα σε ό,τι αφορά γενικότερα τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, ώστε, εάν παρατηρηθεί συστηματικότητα τέτοιων παραβατικών φαινόμενων, να παρέμβει με πιο στοχευμένες Συστάσεις, και σε συνεργασία με τις αρμόδιες εποπτικές αρχές, προς τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά. Στόχος παραμένει πάντοτε είναι η αποτελεσματικότερη προστασία των καταναλωτών από τις κάθε είδους αθέμιτες εμπορικές πρακτικές».

You might also like