Διπλή διάκριση για τη L’ Artigiano στα Estia Awards

Gold βραβείο «Trends and Innovation» και Silver βραβείο «Best in Pizza»

Η  L’ Artigiano κατέκτησε δυο πολύ σημαντικά βραβεία στην εκδήλωση των Εstia Awards, σε ένα θεσμό που βραβεύει αλυσίδες και ομίλους εστίασης που αποτελούν πρότυπο ποιότητας και καινοτομίας.

 

Ειδικότερα, βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας «Social & Digital Presence» αφού η ξεχωριστή και εντυπωσιακή διαφημιστική καμπάνια της L’ Artigiano, η οποία αντλεί την  έμπνευσή της από την δημοφιλή σειρά «La Casa De Papel», που έχει κερδίσει το κοινό, απέσπασε το Gold βραβείο “Trends and Innovation” εντυπωσιάζοντας την κριτική επιτροπή. Η μυσταγωγική ατμόσφαιρα και το αγαπημένο πλέον «Ω L’ Artigiano» στο ρυθμό του “Bella Ciao”, κυριάρχησαν στη βραδιά των Estia Awards.

Επιπλέον, προσθέτοντας μια ακόμα αξιόλογη διάκριση στη συλλογή της – στην ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία με αυστηρά κριτήρια αξιολόγησης – η L’ Artigiano  κατέκτησε το Silver βραβείο «Best in Pizza» στην κατηγορία «Pizza».

Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου, “Η προετοιμασία του φαγητού τη στιγμή της παραγγελίας, οι χειροποίητες ζύμες από εξειδικευμένους pizzaioli, αλλά και η αγάπη του κοινού για τις αυθεντικές ιταλικές γεύσεις που προσφέρει, αποτέλεσαν μερικά από τα κριτήρια τα οποία οδήγησαν την κριτική επιτροπή να της χαρίσει μια ακόμα σημαντική βράβευση“.


Στη φωτογραφία η Μαρία Μπαλιούση, Διευθύντρια Marketing της L’ Artigiano, στην τελετή απονομής των Estia Awards.

You might also like