Νέα προϊόντα για την ελληνική αγορά, γευστικές προτάσεις χωρίς ή με χαμηλή περιεκτικότητα αλκοόλ, premium brands και μηλίτες είναι οι κινήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας το τελευταίο διάστημα.
Η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα στο ελληνικό κοινό την αντισυμβατική Lagunitas, την craft IPA από την Καλιφόρνια που παρασκευάζεται με καραμελωμένη βύνη κριθαριού και τρεις μοναδικούς λυκίσκους, αλλά και την Brand, μία αυθεντική Pilsener που ξεχωρίζει για τη μεστή γεύση της χάρη στον απολαυστικό συνδυασμό των αρωματικών λυκίσκων.
Οι μπίρες αυτές κυκλοφορούν μετά το λανσάρισμα, πέρυσι, της Amstel KARGO IPA, της αρωματικής Session IPA πρότασης της Άμστελ με τη θολή όψη, το πλούσιο και γεμάτο σώμα και τη γοητευτική πικράδα στην επίγευση. Η εταιρεία ενέταξε στο portfolio της τον νέο μηλίτη Strongbow Cucumber & Mint, έναν μοναδικό συνδυασμό μήλων με δροσιστικές νότες από αγγούρι και μέντα.