COVID-19 Effect| Παραλαβή χωρίς επαφή και tip στο διανομέα μέσω efood
Το e-food μετά τη σημαντική συνεργασία που υλοποιεί με τον λιανεμπορικό όμιλο Σκλαβενίτη παρουσίασε χθες νέες υπηρεσίες και σε μια προσπάθεια να βελτιώσει τη διαδικασία παραγγελίας για τους πελάτες αλλά και για τους ίδιους τους διανομείς.
Αυτή τη φορά παρουσιάζει δύο νέα features, την επιλογή ανέπαφης παραλαβής και το tip στο διανομέα, τα οποία είναι διαθέσιμα και σε web αλλά και στην εφαρμογή του efood (Android ή iOS) για παραγγελίες που πραγματοποιούνται με ηλεκτρονική πληρωμή.
Ο πελάτης μπορεί να υλοποιήσει την “παραλαβή χωρίς επαφή”. Έτσι, ο διανομέας δε θα χρειαστεί να έρθει σε επαφή με τον πελάτη: χτυπάει το το κουδούνι, αφήνει την παραγγελία έξω από την πόρτα και φεύγει.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του e-food, “Οι διανομείς είναι κάτι σαν τους super ήρωες των παραγγελιών σου. Είναι εκεί όταν χιονίζει, όταν βρέχει, όταν κάνει πολύ κρύο ή πολλή ζέστη και προσπαθούν να σου φέρουν το φαγητό ή τον καφέ πάντα στην εντέλεια. Τώρα μπορείς να τους ευχαριστείς, επιλέγοντας να τους αφήσεις tip ακόμα κι όταν πληρώνεις ηλεκτρονικά”.