COVID-19 | Η Μπριγάδα προωθεί ελληνικά προϊόντα

Κείμενο του προέδρου της Νίκου Φωτιάδη

Η ομάδα Ελλήνων σεφ που συσπειρώνονται γύρω από τη ‘Μπριγάδα‘ (Chef’s Brigade) προωθεί εδώ και ορισμένο καιρό μια καμπάνια για τη στήριξη των ελληνικών προϊόντων και των παραγωγών τους, μια πρωτοβουλία η οποία, υπό τις παρούσες συνθήκες, αποκτά ιδιαίτερη εθνική και οικονομική σημασία. Ο πρόεδρός της Νίκος Φωτιάδης κάνει μια πρώτη αποτίμηση της προσπάθειας.

 

«Αγαπητοί συνάδελφοι αγαπητοί φίλοι,

Χαιρόμαστε πολύ για τη μεγάλη ανταπόκριση που είχε το κάλεσμα της Μπριγάδας και αισθανόμαστε πραγματικά περήφανοι που οι μάγειροι της και οι παραγωγοί της ομάδας συμμετέχουν με τα μηνύματά τους. Δεν είμαστε όμως εμείς οι αφελείς. Ούτε και τόσοι συνάδελφοι μας σε άλλες χώρες που κάνουν αντίστοιχα καλέσματα. Και κανείς από εμάς δεν πιστεύει ότι με αυτόν τον τρόπο θα λύσουμε τα δυσεπίλυτα οικονομικά προβλήματα και αδιέξοδα του πρωτογενούς τομέα, των μικρών παραγωγών, της εστίασης, της εθνικής οικονομίας, του ΑΕΠ.

Το κάλεσμα για στήριξη των τοπικών προϊόντων και των παραγωγών τους έχει μια συμβολική αξία. Την αξία του να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας, έστω και έτσι, να ξαναβρεθούμε γύρω από του κοινούς μας στόχους, να αισθανθούμε το τόσο αναγκαίο αυτές τις μέρες «μαζί». Όλοι βιώνουμε τις συνέπειες αυτής της κρίσης που χτυπά αλύπητα τους κλάδους μας, ο σκοπός μας δεν είναι εδώ να δείξουμε πως ο καθένας υποφέρει μόνος του για την προσωπική του καταστροφή και το μαγαζάκι του. Αντίθετα, όταν οι άνθρωποι κινητοποιούνται από κοινού με όποιο τρόπο, μόνο σε καλό μπορεί να βγει.

Το κάλεσμα αυτό έχει και μια ουσιαστική αξία. Awareness το ονομάζουν οι ειδικοί του ‘διαγαλαξιακού’ μάρκετινγκ. Επειδή ακριβώς είμαστε διαμορφωτές κοινής γνώμης, έχουμε ρόλο, λόγο και ευθύνη στη διαμόρφωση μιας συναντίληψης, μιας κοινής αφετηρίας στη συνείδηση όλων μας, καταναλωτών και επαγγελματιών, για την επόμενη μέρα.

Οφείλουμε να πούμε λοιπόν, έστω και μέσω facebook, ότι στηρίζουμε και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε αυτούς τους ανθρώπους του μόχθου που δουλεύουν που με πάθος και μεράκι, να μας χαρίζουν εξαιρετικά προϊόντα, συχνά λιγότερο γνωστά από την «εθνική» μας παρμεζάνα βέβαια, αλλά που αξίζουν να τα προβάλλουμε ώστε να τα επιλεγούμε όλο και περισσότερο επαγγελματίες και καταναλωτές. Και να εισπράξουμε όσο το δυνατόν περισσότερα likes. Περιμένουμε κι άλλα μηνύματα, από συναδέλφους άξιους, πρωτοπόρους που πάντα στήριζαν τα τοπικά προϊόντα.

Και κάνουμε κάλεσμα στους Έλληνες παραγωγούς να μας στείλουν στο [email protected] ή στο messenger της Μπριγάδας παρουσίαση των προϊόντων τους με την διεύθυνση και το τηλέφωνο τους, ώστε να αξιοποιήσουν τα like, τις ‘καρδούλες’ μας, ώστε να προβάλλουν τα προϊόντα και να στηρίξουν τα προϊόντα τους. Η Μπριγάδα των σεφ της Ελλάδας τους δίνει βήμα, μέσα από τη σελίδα της, για να στηρίξει την κίνηση τους. Όλοι εμείς που ασχολούμαστε με την μαζική εστίαση, από το δικό μας μετερίζι κάνουμε κάθε προσπάθεια για να στεκόμαστε όλοι στα πόδια μας την επόμενη ημέρα. Καλή δύναμη και καλές γιορτές σε όλους».

You might also like