Τέλος εποχής για τα Τσιζμπέργκερ του …Παραδείσου

Η αμερικανική αλυσίδα Cheeseburger in Paradise κατέβασε ρολά

Άλλη μια αλυσίδα εστίασης των ΗΠΑ, η Cheeseburger in Paradise, έπεσε θύμα του κορωνοϊού και κατέβασε ρολά και στο τελευταίο κατάστημά της που είχε απομείνει ανοικτό, στο Νιού Τζέρσι. «Cheeseburger in paradise/ heaven on Earth with an onion slice/ not too particular, not too precise/ I’m just a cheeseburger in paradise…» ήταν οι στίχοι του ροκ τραγουδιού ‘Cheeseburger in Paradise’ που ενέπνευσαν τους δημιουργούς της αλυσίδας η οποία έκλεισε οριστικά μέσα στον Σεπτέμβριο.

 

Η αμερικανική αλυσίδα μαζικής εστίασης Cheeseburger in Paradise  δημιουργήθηκε το 2002 από τον Αμερικανό μουσικό Jimmy Buffet και την εταιρεία διαχείρισης εστιατορίων OSI Restaurant Partners LLC (σήμερα γνωστή ως Bloomin’ Onion Brands Inc) κι επρόκειτο για αλυσίδα καταστημάτων μπέργκερ με έντονο εξωτικό ‘χρώμα’, ένα χαβανέζικο στυλ το οποίο άρεσε πολλούς Αμερικανούς καταναλωτές. Ο τίτλος προέρχεται από το ομώνυμο τραγούδι του ρόκερ Jimmy Buffet.

Μέχρι το 2006, Cheeseburger in Paradise  είχε ανοίξει 38 καταστήματα σε 17 πολιτείες, μεταξύ των οποίων σε Φλόριντα, Ιντιάνα, Μέριλαντ, Νεμπράσκα, Νιου Τζέρσι, Νότια Καρολίνα και Βιρτζίνια. Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας παρατηρήθηκε μια ύφεση, η εταιρεία περιόρισε τα καταστήματά της σε 23  και κάποια στιγμή εξαγοράστηκε από την Luby’s Inc., τη μητρική εταιρεία των μπεργκεράδικων Fuddruckers και της αλυσίδας καφέ Luby’s Cafeteria.

Η μητρική εταιρεία Luby’s Inc.  παρουσίαζε οικονομικά προβλήματα ήδη από το 2018, τα οποία επιδεινώθηκαν εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, με αποτέλεσμα να πωλήσει τη συμμετοχή της στις μάρκες Fuddruckers και Luby’s Cafeteria ενώ έκλεισε  όλα τα καταστήματα της Cheeseburger in Paradise.

Ο Christopher J. Pappas, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Luby’s, δήλωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου, όταν ανακοινώθηκε από την εταιρεία πρόγραμμα ρευστοποίησης των συμμετοχών της: «Πιστεύουμε ότι η
το Σχέδιο Ρευστοποίησης που έχουμε εκπονήσει θα μεγιστοποιήσει την αξία για τους μετόχους μας, διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία να επιδιώξουμε την  πώληση της εταιρείας σε περίπτωση που γίνει μια συναρπαστική προσφορά που μας προσφέρει υψηλή τιμή».

You might also like