Ην. Βασίλειο: Προς απαγόρευση η online διαφήμιση τροφίμων
Αφορά τρόφιμα που κρίνονται ως ανθυγιεινά- Σε διαβούλευση σχετικό ν/σχέδιο
Μπορεί η πανδημία να έχει καταβάλει την άλλοτε ανθηρή βιομηχανία εστίασης στο Ηνωμένο Βασίλειο, η κυβέρνηση όμως δεν απομακρύνεται από το στόχο της να ελέγξει την αγορά της εστίασης, και των τροφίμων γενικότερα, όσο αγορά την παρεχόμενη ποιότητα. Έτσι ανακοίνωσε ότι θέτει σε διαβούλευση -μέχρι τα τέλη του χρόνου- ρύθμιση η οποία αυστηροποιεί (μέχρι …απαγόρευσης), τη διαδικτυακή διαφήμιση για τα ‘ανθυγιεινά’ τρόφιμα.
Η απαγόρευση ή έστω ο περιορισμός αφορά σε διαδικτυακές διαφημίσεις για τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι στο. Η διαβούλευση, η οποία θα διαρκέσει έξι εβδομάδες (λήγει στις 22 Δεκεμβρίου), φιλοδοξεί να συγκεντρώσει απόψεις από το ευρύ κοινό και τους επαγγελματίες για την προοπτική της πλήρους απαγόρευσης της διαφήμισης αυτών των προϊόντων στο Διαδίκτυο.
Ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας Matt Hancock σχολίασε: «Είμαι αποφασισμένος να βοηθήσω τους γονείς, τα παιδιά και τις οικογένειες στο Ηνωμένο Βασίλειο να κάνουν πιο υγιεινές επιλογές για το τι τρώνε. Γνωρίζουμε ότι, καθόσον τα παιδιά περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο, οι γονείς τους θέλουν να είναι καθησυχασμένοι ότι δεν εκτίθενται σε διαφημίσεις που προωθούν ανθυγιεινά τρόφιμα, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν τις διατροφικές συνήθειες». Ο Βρετανός πολιτικός χαρακτήρισε την πρωτοβουλία ένα ‘παγκόσμιο μέτρο’ για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της παχυσαρκίας.