Αυξάνεται διεθνώς – και λόγω κορωνοϊού- η κατανάλωση σνακς

Παγκόσμια έρευνα της Mondelēz International σε 12 χώρες

Η Mondelēz International ανακοίνωσε την παρουσίαση της δεύτερης ετήσιας Έκθεσης State of Snacking™, μιας παγκόσμιας έρευνας καταναλωτικών τάσεων που εξετάζει το ρόλο των σνακς στη ζωή των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Η φετινή έκθεση αποκαλύπτει τάσεις και δεδομένα σχετικά με την αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων των διατροφικών συνηθειών, των τάσεων των αγορών και της αυξανόμενης σημασίας της προσεκτικής κατανάλωσης σνακ στη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19.

 

Η έκθεση State of Snacking της Mondelēz International, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία στην έρευνα καταναλωτών, The Harris Poll, διεξήχθη μεταξύ χιλιάδων καταναλωτών σε δώδεκα χώρες με σκοπό να κατανοήσει καλύτερα τον ρόλο που διαδραματίζουν τα σνακς στις ζωές των ανθρώπων. Η έκθεση συμπληρώνει τη στρατηγική της εταιρείας να εδραιώσει τη θέση της στην αγορά των σνακς συνολικού ύψους 1,2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων καθώς συνεχίζει να οδηγεί τα σνακς στο μέλλον παρέχοντας το σωστό σνακ, για τη σωστή στιγμή, φτιαγμένο με το σωστό τρόπο.

Η έκθεση State of Snacking 2020 αναδεικνύει την αύξηση της κατανάλωσης σνακ παγκοσμίως και πως η συμπεριφορά, το συναίσθημα και οι καθημερινές συνήθειες που περιβάλλουν τα τρόφιμα αναδιαμορφώνονται από το Covid-19.

  • Σχεδόν 9 στους 10 ενήλικες παγκοσμίως (88%) δηλώνουν ότι καταναλώνουν σνακ περισσότερο (46%) ή το ίδιο (42%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας από ό, τι πριν, με τους millennials (όσοι γεννήθηκαν μετά το 1980 έως και το 2000) και εκείνους που εργάζονται από το σπίτι αυτή τη στιγμή να δηλώνουν ότι προτιμούν σνακ κατά τη διάρκεια των γευμάτων (70% και 67%, αντίστοιχα).
  • Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες λένε ότι τα σνακς ήταν «σανίδα σωτηρίας» κατά τη διάρκεια της πανδημίας (52%), ειδικά οι γονείς που εργάζονται από το σπίτι (69%).
  • Το σνακ είναι ένα αντίδοτο στη μοναξιά και ένα μέσο σύνδεσης, καθώς 3 στους 4 ενήλικες παγκοσμίως έχουν συνδεθεί με άλλους μέσω φαγητού τους τελευταίους 6 μήνες (77%), συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας σνακ από κοινού (40%), προσφέροντας ένα σνακ ως δώρο (31%) ή της πραγματοποίησης αγορών τροφίμων για κάποιον που δεν μπορούσε να πάει μόνος του (29%).

Οι καταναλωτές συνεχίζουν επίσης να τονίζουν τη σημασία των σνακς που τους επιτρέπουν να απολαμβάνουν έναν υγιέστερο τρόπο ζωής και να ενισχύουν τη ψυχική τους ευεξία:

  • Το σνακ στο σπίτι παρέχει στους καταναλωτές περισσότερες ευκαιρίες για συνετή κατανάλωση σνακ, με τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι έχουν πλέον μεγαλύτερο έλεγχο στα μεγέθη των μερίδων τους και ότι τώρα γνωρίζουν περισσότερο τα σνακ που χρειάζεται το σώμα τους (64%).
  • Τα σνακς τρέφουν επίσης το «σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους κατά τη διάρκεια αυτών των περίεργων καιρών» (64%), με προτεραιότητα σε σνακς που ενισχύουν την τόνωση (56%), και σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων σημείωσαν ότι τα σνακς έδωσαν στον εαυτό τους «πολλές ωραίες στιγμές που χρειάζονταν» (65%).

«Τα ευρήματα από την έκθεση State of Snacking ενισχύουν τον βασικό ρόλο που παίζει το σνακ στη ζωή των καταναλωτών παγκοσμίως, την αυξανόμενη σημασία του σνακ κατά τη διάρκεια του 2020 και τις στιγμές ηρεμίας που προσφέρει καθώς τα άτομα και οι οικογένειες μένουν στο σπίτι και συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προκλήσεις ως αποτέλεσμα της πανδημίας του Covid-19», δήλωσε ο Dirk Van de Put, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mondelēz International. «Καθώς δίνουμε τη δυνατότητα στους ανθρώπους να απολαμβάνουν το σνακ τους σωστά, είμαστε περήφανοι για το ρόλο που διαδραματίζουμε στη ζωή των καταναλωτών παντού παρέχοντας μικρές στιγμές απόλαυσης, παρηγοριάς, και σύνδεσης που είναι δύσκολο να βρεθούν σε αυτή τη χρονιά απομόνωσης που βιώνουμε».

Ερευνητική μεθοδολογία της έκθεσης State of Snacking

  • Αυτή η έρευνα διεξήχθη στο διαδίκτυο από την εταιρεία The Harris Poll για λογαριασμό της Mondelēz International από τις 6 έως τις 20 Οκτωβρίου 2020, μεταξύ 6.292 ενηλίκων παγκοσμίως ηλικίας 18 ετών και άνω.
  • Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 12 αγορές : Ηνωμένες Πολιτείες (n = 506), Καναδάς (n = 503), Μεξικό (n = 540), Βραζιλία (n = 530), Γαλλία (n = 519), Γερμανία (n = 520 ), Ηνωμένο Βασίλειο (n = 500), Ρωσία (n = 504), Κίνα (n = 550), Ινδία (n = 555), Ινδονησία (n = 555) και Αυστραλία (n = 510).
  • Άλλες βασικές ομάδες που αναλύθηκαν περιλαμβάνουν: Gen Z / Centennial ηλικίες 18-23 (n = 945), Millennials ηλικίας 24-39 (n = 2222), Gen X ηλικίας 40-55 (n = 1646), Boomers ηλικίας 56-74 (n = 1348) και η Silent Generation ηλικίας 75+ (n = 130).
  • Τα δεδομένα από το 2019 αναφέρονται σε μια παρόμοια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τις 16 έως τις 24 Σεπτεμβρίου 2019, μεταξύ 6.068 ενηλίκων παγκοσμίως.

You might also like