«Το ‘ψαξες;»: Συνεργασία της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με τα My market

Από τις 18 Νοεμβρίου μέχρι και την 1η Δεκεμβρίου, η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ  σε συνεργασία με την 100% ελληνική αλυσίδα My market πραγματοποιούν την πρώτη κοινή ενέργεια της Πρωτοβουλίας στο Λιανεμπόριο, με σκοπό την προβολή και προώθηση του σήματός της σε όλη τη χώρα.

 

Με κεντρικό μήνυμα της ενέργειας το «Το ‘ψαξες;», το καταναλωτικό κοινό έχει τη δυνατότητα να αναζητήσει κατά τη διάρκεια των αγορών του το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» στις συσκευασίες των προϊόντων που ανήκουν στα Μέλη της Πρωτοβουλίας, αλλά και να ενημερωθεί για την Κοινότητα.

Στην ενέργεια συμμετέχουν οι εταιρίες Agrino, ΕΨΑ, Λουξ, ΧΗΤΟΣ – ΖΑΓΟΡΙ, Καλαμάτα Παπαδημητρίου, ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, Brava, Ευβοϊκή Ζύμη, SKAG, Κύκνος, Βιολάντα, Αυγά Βλαχάκη, Χρυσά Αυγά, Draculi Coffee, ΧΙΩΝ, Κτήμα Σκούρα, Γεωδή, ΜΕΒΓΑΛ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο αυτής της δράσης, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, 19 εταιρίες-Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ θα έχουν κοινή 15ήμερη προβολή σε 185 επιλεγμένα καταστήματα My market πανελλαδικά, διαθέτοντας κωδικούς των προϊόντων τους σε ειδική προσφορά, αλλά κυρίως, επικοινωνώντας τις αξίες της συνέργειας μεταξύ τους.


«Το ‘ψαξες;» είναι το μήνυμα που πλαισιώνει την ιδιαίτερη συνεργασία της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με τα My market στην οποία συμμετέχουν 19 Μέλη της και πραγματοποιείται από τις 18 Νοεμβρίου μέχρι την 1η Δεκεμβρίου. Στόχος της ενέργειας είναι η ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού ώστε να κατανοήσει τη σημασία και τα οφέλη που του προσφέρει η επιλογή αμιγώς ελληνικών προϊόντων που φέρουν το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ»Άγις Πιστιόλας, Πρόεδρος του ΔΣ ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. 


Παράλληλα, οι πελάτες των My market θα μπορούν να ενημερώνονται για την ενέργεια από το φυλλάδιο προσφορών που διανέμεται στα καταστήματα της αλυσίδας, από το e-shop, το newsletter, καθώς και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, σε 185 καταστήματα My market θα υπάρχει διαθέσιμο το ενημερωτικό έντυπο της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

Η ενέργεια πλαισιώνεται και από 57 οθόνες σε επιλεγμένα καταστήματα, όπου θα υπάρχει προβολή βίντεο με τα μηνύματα της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Ακόμα, το διήμερο 20-21 Νοεμβρίου, η προβολή ενισχύθηκε και από συνεργάτες-προωθήτριες σε επιλεγμένα καταστήματα ανά την Ελλάδα, οι οποίες είχαν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες των My market και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

You might also like