‘Στη Σέσουλα Souvlaki Bar’ συνεχίζουν απτόητοι
Συζητάμε με τον νεαρό επιχειρηματία Κωνσταντίνο Κολαγγή από την Κέρκυρα
Πριν από τέσσερα χρόνια ο Κωνσταντίνος Κολαγγής και ο Ιωάννης Παντελιός δημιούργησαν στην Κέρκυρα το ψητοπωλείο Στη Σέσουλα Souvlaki Bar το οποίο γρήγορα κέρδισε τη θέση του στην εστιατορική σκηνή του νησιού. Η πανδημία διαφοροποίησε αλλά δεν άλλαξε τους στόχους των ιδιοκτητών και την πίστη τους σε αυτό που κάνουν.
Συνέντευξη: Θανάσης Αντωνίου. Φωτογραφίες: Αρχείο καταστήματος.
Η Σέσουλα Souvlaki Bar αντιπροσωπεύει το πάντρεμα της παράδοσης με το σύγχρονο γευστικό γίγνεσθαι. Αν κι αρχικά οι δύο συνεργάτες ήταν προβληματισμένοι, μιας και η έννοια σουβλάκι αποτελούσε …κατεστημένο στην Κέρκυρα, γρήγορα διαπίστωσαν ότι ο κόσμος προσέγγισε το ψητοπωλείο τους. Ο Κωνσταντίνος Κολλαγής μας εξηγεί το τι ακολούθησε εκείνης της απόφασής τους.
Grill | Το κατάστημα βρίσκεται εκτός του κεντρικού ιστού της πόλης. Είναι αυτό πρόβλημα για σας;
Κωνσταντίνος Κολαγγής | Το κατάστημα βρίσκεται εκτός του κέντρου της πόλης, όχι όμως μακριά από αυτό. Βοηθάει αρκετά το γεγονός ότι ο δρόμος είναι πολυσύχναστος αφού ενώνει το κέντρο με τη νότια Κέρκυρα και τους οικισμούς εκτός πόλης και άρα δεν είναι δυσπρόσιτο σημείο. Απευθυνόμασταν κυρίως στους ντόπιους θέλοντας να κερδίσουμε την αγάπη του κόσμου που μπορεί να μας στηρίξει καθημερινά. Σε βάθος χρόνου βέβαια αρχίσαμε να αποκτούμε απήχηση σε ξενοδοχειακές μονάδες, που μας έκαναν γνωστούς στους τουρίστες και έτσι ο τουρισμός αποτελεί πλέον ισχυρό κομμάτι του ψητοπωλείου. Πλέον απευθυνόμαστε στους πάντες: μικρούς, μεγάλους, Έλληνες, ξένους, ντόπιους και μη.
Ποιο είναι το προϊόν που πωλείται περισσότερο στο κατάστημά σας και ποια τα νέα προϊόντα σας;
Το μενού αποτελείται από πολλούς κωδικούς που ο καθένας έχει την δική του απήχηση. Το προϊόν που πωλείται ασταμάτητα είναι το pita club: απόλαυση σε μεγάλο μέγεθος και αγαπημένο πιάτο όλων. Τελευταία έχουμε εντάξει στο μενού μας δυο νέα πιάτα, το Sesbomb, έκρηξη απόλαυσης με το λιωμένο τσένταρ και τα pancakes πατάτας, onion rings και στικς μοτσαρέλας, και οι Magic Sesfries, με τέσσερα είδη πατάτας με ‘μαγική’ γαρνιτούρα.
Πως κινηθήκατε από το κλείσιμο της εστίασης στις 13 Μαρτίου μέχρι το άνοιγμα στις 25 Μαΐου;
Στο άκουσμα της καραντίνας γεννήθηκαν ένα σωρό ερωτηματικά. «Πρέπει να μείνουμε να ανοιχτοί;». «Θα δουλέψουμε;». «Πόσο επικίνδυνο είναι;». Η απόφαση πάρθηκε γρήγορα και είπαμε πως θα παραμείνουμε ανοιχτοί ως take away, λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ασφαλείας. Κατά τη διάρκεια του lockdown δεν κλείσαμε καμία μέρα και φυσικά αυτό οφείλεται στην εμπιστοσύνη που έδειξε ο κόσμος στο δύσκολο εγχείρημα μας. Το delivery ξεκίνησε προς το τέλος του εγκλεισμού και λειτούργησε ως καταλύτης στην άνοδο της δουλειάς. Οι πελάτες μας αυξήθηκαν την περίοδο αυτή διότι ο κόσμος εκτιμούσε την προσεγμένη και αδιάκοπη προσπάθειά μας σε μια τόσο δύσκολη κατάσταση. Δεν θα κρύψω πως φοβηθήκαμε και για την εξέλιξη του μαγαζιού αλλά και για τα παιδιά που δούλευαν, καθώς βρεθήκαμε όλοι εκτεθειμένοι στην άμεση επαφή με τον κόσμο θέλοντας να τους εξυπηρετήσουμε. Ευτυχώς, το πλάνο απέδωσε σε απόλυτο βαθμό.
Πως κινηθήκατε από το άνοιγμα της εστίασης μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου;
Με το άνοιγμα της εστίασης, βάλαμε πλώρη για περισσότερα πράγματα! Ήρθαμε αντιμέτωποι με το γεγονός ότι το καλοκαίρι φυσικά δεν θα είναι σαν όλα τα άλλα, ο τουρισμός θα είναι λιγότερος κ.λπ. Σήμερα όμως, με το επίσημο κλείσιμο της σεζόν μπορούμε με σιγουριά να πούμε πως ήταν καλύτερη και από άλλες. Τουρίστες και ντόπιοι έκαναν την σεζόν στην Σέσουλα μοναδική. Όλες οι υπηρεσίες μας, take away, delivery και σάλα, δούλεψαν σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό. Κάτι το οποίο έχει χαραχτεί στη μνήμη μας είναι ότι είδαμε τουρίστες που μπορεί να ήρθαν στην Κέρκυρα για 10 μέρες και ήρθαν στο μαγαζί ή παρήγγειλαν στο χώρο διαμονής τους και τις 10 αυτές μέρες. Μεγάλη τιμή αυτό για εμάς.
‘Στη Σέσουλα’- Όχι μόνο σουβλάκια, αλλά και κοινωνική ευαισθησία
Αυτό το διάστημα το εστιατόριο ‘Στη Σέσουλα – Souvlaki Bar’ συμμετέχει στην εκστρατεία συγκέντρωσης τροφίμων και αγαθών πρώτης ανάγκης, που οργανώνει το ‘Χαμόγελο του Παιδιού’ στην Κέρκυρα εν’ όψει εορτών. Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να παραδώσουν αγαθά, με τα οποία θα ήθελαν να συμβάλλουν στη δράση, στις εγκαταστάσεις του «Στη Σέσουλα – Souvlaki Bar», στο 3ο χλμ. Εθνικής Λευκίμμης. Το Χαμόγελο του Παιδιού έχει ανάγκη από γάλα εβαπορέ, λάδι, ρύζι, όσπρια, αλεύρι, σάλτσα τομάτας, είδη πρωινού (κακάο, μπισκότα, κρουασάν, δημητριακά, φρυγανιές, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, χυμοί), άνθος αραβοσίτου, αλάτι, ξύδι, πουρές, βρεφικές κρέμες, βρεφικό γάλα Νο 1 & 2,είδη βρεφικής φροντίδας.
Ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί σήμερα στο νησί όσο αφορά την εστίαση;
Η Κέρκυρα σήμερα σαφέστατα δεν είναι η ίδια με το παρελθόν. Ο επερχόμενος χειμώνας, αν είναι μόνο ο χειμώνας, θα είναι για όλους δύσκολος. Ο κόσμος δεν θα είναι τόσο δοτικός στο να στηρίξει την εστίαση και είναι λογικό, αν λάβει κανείς υπόψη τις οικονομικές συνθήκες. Ωστόσο εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Ήδη έχουμε σκεφτεί κάποια πράγματα που ελπίζω ο κόσμος να αγαπήσει. Μας αρέσει να υλοποιούμε τις σκέψεις μας και να τις πετάμε σαν …βόμβα όταν ο κόσμος δεν το περιμένει. Απολαμβάνουμε τη συνεχή εξέλιξη, αυτή είναι η δύναμη μας.
Πως διαμόρφωσε ο κορωνοϊός τον τρόπο λειτουργίας του καταστήματός σας;
Ο κορωνοϊός ‘απαίτησε’ τη λήψη κάποιων μέτρων. Όμως ήδη εμείς και προ καραντίνας είχαμε σε όλους τους χώρους αντισηπτικά και τα παιδιά από πάντα δουλεύουν με γάντια. Προσθέσαμε τη μάσκα και βαίνουν όλα καλώς. Δεν θεωρούμε πως στο κομμάτι αυτό είχαμε κάποια αρνητική επίδραση στον τρόπο λειτουργίας του καταστήματός μας, με μοναδική εξαίρεση την μείωση των τραπεζοκαθισμάτων. Με καθοδήγηση του μηχανικού βγάλαμε το σωστό πλάνο με ασφαλή μέτρα απόστασης. Δεν πτοούμαστε, συνεχίζουμε με γνώμονα την προστασία των πελατών μας.
Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται προς ψηφιακές λύσεις. Έχετε λάβει κάποια σχετικά μέτρα;
Όσον αφορά την παραγγελειοληψία από την πρώτη μέρα έχουμε επιλέξει ένα πρόγραμμα που βοήθησε ιδιαίτερα στην οργάνωση της δουλείας ειδικά στις ώρες αιχμής, πιστεύουμε πως ο πατροπαράδοτος τρόπος με τα μπλοκάκια και τα χαρτάκια θα έκανε απλά την ζωή μας πιο δύσκολη και σίγουρα θα υπήρχαν πολλά λάθη. Επίσης, ετοιμάζουμε ένα δικό μας site –application, όπου ο κόσμος θα μπορεί να μπαίνει και να δίνει την παραγγελία του χωρίς τηλέφωνο και επίσης να έχει άμεση πρόσβαση σε μενού και οτιδήποτε χρειάζεται από πληροφορίες του καταστήματος. Είμαστε πολύ κοντά στην υλοποίησή του.