Nomsy: Νέο κεμπαπτζίδικο στη Γλυφάδα

Σημαντική επένδυση από την - έμπειρη στην εστίαση- οικογένεια Γκόλα

Νέο εστιατόριο έκανε την εμφάνισή του στη Γλυφάδα στα μέσα του 2020, ένα νέο ψητοπωλείο το οποίο όμως κρύβει πίσω του ένα μεγάλο όνομα, μια ένδοξη ιστορία και τη δύναμη της νέας γενιάς. Το Nomsy Greek Kebab Artisans (Αρτέμιδος 3) είναι το εστιαστορικό εγχείρημα του ηλεκτρολόγου μηχανικού Θωμά Γκόλα, γιού του κ. Θανάση Γκόλα από το ψητοπωλείο ‘Θανάσης’ στο Μοναστηράκι.

 

Ζητήσαμε από τον νεαρό επιχειρηματία να μας περιγράψει το εγχείρημα και να θυμηθεί το δύσκολο διάστημα που συνέπεσε με τη λειτουργία του καταστήματος. «Ξεκινήσαμε τον Αύγουστο του 2020. Σχεδιάσαμε το κατάστημα της Γλυφάδας ως μια high end εκδοχή της εμπειρίας που έχουμε συσσωρεύει από τα πολλά χρόνια της δραστηριότητάς μας στο Μοναστηράκι. Τον Αύγουστο, στο πρώτο άνοιγμα,  δεν είχαμε πολύ δουλειά  αλλά το φθινόπωρο ξεκίνησε καλά με το τραπέζι και το delivery. Σήμερα πλέον συνεχίζουμε με το delivery».

 

Όπως μας διευκρινίζει ο Θωμάς Γκόλας, το Nomcy είναι ένα νέο concept, διαφορετικό από τα συνηθισμένα και ως εκ τούτου αυτή τη στιγμή η ομάδα του βρίσκεται  στη φάση της δημιουργίας του πελατολογίου της κι αυτό όπως μας εξηγεί θα γίνει με συνδυασμό μεθόδων μάρκετινγκ όπως word of mouth, διαφημιστικά φυλλάδια στην ευρύτερη περιοχή,  ενώ χρησιμοποιούνται οι πλατφόρμες και το ψηφιακό  μάρκετινγκ. «Χρησιμοποιούμε δηλαδή μια μεγάλη βεντάλια εργαλείων που προσφέρει το σύγχρονο μάρκετινγκ» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.

Στο πλαίσιο ενός ιδιαίτερου concept όπως αυτό που επιθυμεί να λανσάρει το Nomsy και στο οποίο πρωτεύοντα ρόλο παίζει η ποιότητα,  η συσκευασία των διανεμόμενων προϊόντων  φαίνεται πως παίζει μείζονα ρόλο. «Στο Nomsy λανσάραμε πρόσφατα μια νέα συσκευασία για να αντιμετωπίσουμε τη φυσιολογική απαξίωση του προϊόντος, του κάθε προϊόντος  τα επόμενα λεπτά της ώρας από τη στιγμή που θα  φύγει για διανομή από το κατάστημα. Έχουμε λοιπόν μια νέα εξαιρετική συσκευασία, λίγο ακριβότερη από τις συνηθισμένες και καινοτόμα σε σχέση μα τα παραδοσιακά κουτιά, αλλά έχει αποτέλεσμα.

 

Οι καινοτομίες όμως δεν σταματάνε εκεί. Το Nomsy  λάνσαρε επίσης μοσχαρίσιο γύρο με κρέας black angus -κάτι σπάνιο στην αθηναϊκή εστιατορική αγορά και  φτιαγμένο  από το ίδιο το κατάστημα όπως άλλωστε το σύνολο των προϊόντων που προσφέρει.

Προς το παρόν ο Θωμάς Γκόλας έχει ρίξει το βάρος του στην ανάπτυξη του καταστήματος μέσω delivery και περιμένει κι αυτός «το άνοιγμα της αγοράς γιατί αυτή θα επηρεάσει την εστίαση» .

 

You might also like