Καμπάνια της Megas Yeeros για τα προϊόντα Mega Meetless
Στο τηλεοπτικό παιχνίδι «Survivor» και στα media
Σειρά ενεργειών για να παρουσιάσει τα Mega Meetless, τα νέα προϊόντα φτιαγμένα από συστατικά 100% φυτικής προέλευσης, πραγματοποίησε το προηγούμενο διάστημα η Megas Yeeros.
Τα λαχταριστά προϊόντα της Megas Yeeros αλλά και οι καινοτόμες γεύσεις Mega Meetless βρέθηκαν στο εξωτικό νησί όπου εκτυλίσσεται το τηλεοπτικό παιχνίδι «Survivor». Στο επεισόδιο που προβλήθηκε την Τετάρτη 23 Μαρτίου, η νοστιμιά του χοιρινού γύρου, του γύρου από κοτόπουλο, αλλά και οι εναλλακτικές γεύσεις Μega Mealtess Yeeros και Μega Meatless Souvlaki ήταν το έπαθλο που χάρισε τους παίκτες της νικήτριας ομάδας χαμόγελα χαράς και στιγμές γευστικής απόλαυσης.
Εξάλλου, η καινοτομία των προϊόντων Mega Meetless μας κέρδισε μέσα από μια καμπάνια με αρκετή δόση χιούμορ που διήρκησε όλο τον Απρίλιο. Σε αυτή, μια προφητική φωνή αποκαλύπτει τη νέα διατροφική συνήθεια που αλλάζει τη γεύση της νηστείας με το μήνυμα: «Θα είναι Σαρακοστή αλλά εσύ θα τρως σουβλάκι». Και όχι μόνο σουβλάκι, αλλά και γύρο και burger και κεφτεδάκια. Προτάσεις που αποτελούν την ελληνική απάντηση στην plant based διατροφή και φέρουν τη σφραγίδα υψηλής ποιότητας της Megas Yeeros, της κορυφαίας εταιρίας παραγωγής γύρου στον κόσμο.
Η καμπάνια παρουσιάστηκε μέσα από ραδιοφωνικά μηνύματα σε επιλεγμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς, τόσο σε Αθήνα όσο και σε σταθμούς της επαρχίας αλλά και της Κύπρου. Στα τηλεοπτικά κανάλια ΑΝΤ1, OPEN TV και MEGA CHANNEL οι πιο επιδραστικές τηλεοπτικές προσωπικότητες παρουσίασαν με τον δικό τους τρόπο τη νοστιμιά και την πρωτοπορία Mega Meetless, με μαγειρικές προσεγγίσεις και συνταγές.
Στην outdoor μορφή της η καμπάνια έκανε αισθητή τη δημιουργική παρουσία της σε κεντρικά σημεία της Αθήνας και της περιφέρειας, παρουσιάζοντας τα προϊόντα Mega Meetless και τη μοναδική γεύση τους με την υψηλή θρεπτική τους αξία. Και φυσικά η digital προβολή έκανε ιδιαίτερη αίσθηση με ειδικά διαδραστικά banners και advertorial σε site.