Νέα εμφάνιση με βιώσιμο χαρακτήρα για το Βeefeater
Nέα φιάλη από 100% ανακυκλώσιμο γυαλί και χωρίς πλαστικό
Το Beefeater Dry Gin καλωσορίζει μια νέα εποχή, με τον premium αλλά και ταυτόχρονα διαχρονικό σχεδιασμό της νέας του φιάλης. Αντλώντας έμπνευση από την αυθεντική λονδρέζικη κληρονομιά του, η νέα αισθητική της συσκευασίας του Beefeater αντικατοπτρίζει τη θέση του ως το πιο βραβευμένο gin παγκοσμίως, αναδεικνύει τα premium και μοντέρνα στοιχεία του, ενώ ενισχύει τον βιώσιμο χαρακτήρα του.
Η νέα αισθητική, συμπίπτει με την συμπλήρωση 200 ετών παράδοσης στην απόσταξη, ενώ το νέο μοναδικό σχήμα της φιάλης έχει δημιουργηθεί με πρότυπο το εμβληματικό London Brick, με πτυχές που όχι μόνο αναδεικνύουν το όνομα της μάρκας αλλά καθιστούν την ίδια τη φιάλη ακόμη πιο εύχρηστη για σερβίρισμα από τους bartenders.
Το νέο ιδιαίτερο σχέδιο, εκσυγχρονίζει τα βασικά στοιχεία της υπάρχουσας φιάλης, όπως την εμβληματική φιγούρα του Beefeater Yeoman και το τοξωτό λογότυπο. Η νέα φιάλη αποτελείται από ένα 100% ανακυκλώσιμο γυάλινο μπουκάλι, το υπάρχον πλαστικό καπάκι έχει αντικατασταθεί με ένα ανάγλυφο premium πώμα από αλουμίνιο και η ετικέτα έχει μετατραπεί από πλαστική σε χάρτινη χαρίζοντας μια χειροποίητη, κομψή αίσθηση στην συσκευασία. Αυτές οι βιώσιμες επιλογές επιτρέπουν στο brand να εξοικονομήσει 410 τόνους πλαστικού ετησίως, βάρος ισοδύναμο με 17 εκατομμύρια τυποποιημένα πλαστικά μπουκάλια νερού* .
Η νέα φιάλη του Beefeater κυκλοφόρησε παγκοσμίως τον Ιανουάριο του 2021 ενώ στην Ελλάδα βρίσκεται στην αγορά από αρχές Μαΐου του 2021
Η Murielle Dessenis, Global Brand Director, του Beefeater, δήλωσε: «Ενώ η φιάλη μας εξελίσσεται, το βραβευμένο μας gin παραμένει το ίδιο, με την κάθε του σταγόνα να αποστάζεται, στο μοναδικό αποστακτήριο του Beefeater, στην καρδιά του Λονδίνου. Το brand έχει την τύχη να φέρει κληρονομιά 200 ετών αριστείας στην απόσταξη και με τη νέα του φιάλη γιορτάζει την ιστορία αυτών των ετών με το βλέμμα στραμμένο προς το μέλλον και τα επόμενα 200 χρόνια.
Το νέο σχέδιο έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των bartenders και των καταναλωτών. Είμαστε περήφανοι για αυτήν την αλλαγή της εμβληματικής φιάλης του Beefeater, που σχεδιάστηκε με στόχο τη βιωσιμότητα, οδηγώντας το brand στον επόμενο σταθμό του ταξιδιού του, ως μια φυσική εξέλιξη για τους σημερινούς λάτρεις του gin.»
Το Beefeater είναι το μοναδικό premium gin στον κόσμο που εξακολουθεί ακόμη και σήμερα να παράγεται στην πόλη του Λονδίνου συνεχίζοντας να κερδίζει σε δυναμική και αναγνώριση παγκοσμίως. Το Beefeater είναι ένα από τα Top 15 αναπτυσσόμενα brands στην κατηγορία των Premium Spirits στον κόσμο, με πάνω από 70 αγορές να παρουσιάζουν διψήφια και τριψήφια νούμερα ανάπτυξης το 2019**. Αυτό επιτυγχάνεται τόσο από τον βασικό κωδικό, London Dry όσο και από τις καινοτόμες flavored εκδοχες, το Beefeater Pink Strawberry και το Beefeater Blood Orange, που αποτέλεσαν νούμερο 1 οδηγό ανάπτυξης στην κατηγορία Premium Flavored Gin παγκοσμίως το 2019***.
*Εκτίμηση με βάση με τον όγκο πωλήσεων 2019, **IWSR 2019, ***IWSR 2019