Πενηντάρισε η Hard Rock International

Τα γιορτάζει εγκαινιάζοντας τη συνεργασία της με τον Lionel Messi

Ο θρύλος του ποδοσφαίρου υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο με το οποίο έγινε ο Παγκόσμιος Πρεσβευτής της εμβληματικής αλυσίδας εστιατορίων, ψυχαγωγίας και ξενοδοχείων Hard Rock International  η οποία φέτος συμπληρώνει μισό αιώνα ζωής.

 

Από τότε που άνοιξαν οι πόρτες του πρώτου Hard Rock Cafe στο Λονδίνο το 1971, η Hard Rock International έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρείες στον κόσμο. Σήμερα, η Hard Rock International εγκαινιάζει το ξεκίνημα των εορτασμών της 50ης επετείου της, ανακοινώνοντας συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης ποδοσφαιριστή Lionel Messi, ο οποίος θα αποτελέσει τον πρεσβευτή της για τα επόμενα πέντε χρόνια και θα γίνει ο πρώτος αθλητής που συνεργάστηκε ποτέ με την εταιρεία.

Από ένα μπλουζάκι

Η συνεργασία αυτή ‘επιστρέφει’ την Hard Rock πίσω στις ρίζες της, καθώς τα παγκοσμίου πλέον φήμης μπλουζάκια της μάρκας δημιουργήθηκαν όταν το επονομαζόμενο ακόμη ‘London Cafe’ έγινε ο χορηγός μίας τοπικής ομάδας ποδοσφαίρου στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Τα μπλουζάκια της ομάδας έφεραν το απλό λογότυπο ‘Hard Rock’. Όσα μπλουζάκια περίσσεψαν, επεστράφησαν στο Cafe και στη συνέχεια δωρίστηκαν στους τακτικούς θαμώνες του.

Τελικά όμως και προκειμένου να μπορέσει να διαχειριστεί την επιπλέον ζήτηση που προέκυψε, το εστιατόριο χρειάστηκε να προχωρήσει στη δημιουργία ενός ξεχωριστού περίπτερου αποκλειστικά για τις πωλήσεις της συγκεκριμένης μπλούζας. Έως και σήμερα, το κλασικό μπλουζάκι των Hard Rock παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της ίδιας της ταυτότητας της μάρκας.

Στο πλαίσιο της νέας αυτής συνεργασίας, η Hard Rock λάνσαρε και μία καινούρια συλλογή προϊόντων, εμπνευσμένη από το νέο πρεσβευτή της. Εκτός από το ειδικά προσαρμοσμένο λογότυπο για την 50η επέτειο, τα ενδύματα της συλλογής φέρουν μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά σύμβολα του θρυλικού παίκτη, όπως το λιοντάρι, τον αριθμό 10 και το δικό του, προσωπικό λογότυπο. H συλλογή αυτή έρχεται να ενταχθεί στην εμβληματική σειρά προϊόντων της μάρκας, που διατίθεται σε όλα τα φυσικά καταστήματα αλλά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα .

Δηλώσεις

«Τις τελευταίες πέντε δεκαετίες, η Hard Rock έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο αναγνωρισμένες και αγαπημένες μάρκες σε όλον τον κόσμο, με καφέ, ξενοδοχεία και καζίνο να βρίσκονται σε 68 χώρες», δήλωσε ο Πρόεδρος της Hard Rock International Jim Allen. «Καθώς πλησιάζαμε στο ορόσημο της 50ής μας επετείου, γνωρίζαμε ότι θα χρειαζόταν να συνεργαστούμε με ένα σύγχρονο είδωλο, που θα μας βοηθούσε να γιορτάσουμε με έναν αληθινά απροσδόκητο τρόπο και φυσικά δεν υπήρχε καλύτερη επιλογή από τον θρυλικό Lionel Messi» συμπληρώνει ο Jim Allen.

«Αισθάνομαι τιμή που συνεργάζομαι με μία μάρκα τόσο διάσημη όσο η Hard Rock, πόσο μάλλον σε αυτήν την ιστορική της στιγμή – την 50η επέτειό της» σχολίασε σχετικά ο Lionel Messi. «Ο αθλητισμός και η μουσική αποτελούν αναπόσπαστα κομμάτια της ζωής μου, είναι ο ιδανικός συνδυασμός μεταξύ του επαγγέλματος και του ελεύθερου χρόνου μου. Η ένωση των δύο είναι μεγάλη επιτυχία και είμαι πολύ χαρούμενος που βασίστηκαν σε μένα για αυτό το τόσο ξεχωριστό αποτέλεσμα. Αποτελεί τιμή μου να είμαι ο πρώτος αθλητής που συνεργάζεται με μία εταιρεία με μακρά ιστορία συνεργασίας με θρύλους της μουσικής».

You might also like