Coffee Island: Διακρίσεις και νέα, σημαντική συνεργασία  

Διακρίθηκε στα Retail Business Awards και συνεργάζεται με την Σκλαβενίτης

Δύο ακόμα μεγάλες διακρίσεις για την Coffee Island στο πλαίσιο των φετινών Business Retail Awards 2021 αλλά και μια συνεργασία για τοποθέτηση των προϊόντων της στη μεγάλη λιανική.

 

Πιο συγκεκριμένα αναδείχθηκε Retail Franchisor of the Year ξεχωρίζοντας ανάμεσα στις λιανεμπορικές αλυσίδες δικαιόχρησης με κριτήρια το μέγεθος του δικτύου της, την ανάπτυξη της μέσα στο 2020, τη δυναμική του σήματός της, τη γεωγραφική κάλυψη που έχει επιτύχει, το εύρος και βάθος της γραμμής των προϊόντων της και την καθιέρωση του brand στην αγορά.

Διακρίθηκε στην  κατηγορία Retail Campaign με βραβείο Silver για τη διαφημιστική της καμπάνια «Πόσο πιο μοναδικός από τον δικό σου καφέ;» που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο 2020. Το βραβείο αφορά στις καλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες με γνώμονα την αποτελεσματικότητά τους και τις εντυπώσεις που άφησαν στο κοινό. Η 360° επικοινωνία ανέδειξε, μέσα από την αγαπημένη καθημερινή συνήθεια του καφέ, το “at-home-experience”, την ανανεωμένη μορφή του Καφεκοπτείου Coffee Island και τη μεγάλη γκάμα των προϊόντων.

O Αχιλλέας Λαζάρου (φωτο), Network Development Manager, δήλωσε σχετικά: «Μέσα σε μία πρωτόγνωρη χρονιά η διάκριση Retail Franchisor of the Year έρχεται να επιβραβεύσει με τον πιο όμορφο τρόπο την καθημερινή προσπάθεια όλων των συνεργατών του δικτύου μας να διατηρούν την ποιότητα της εξυπηρέτησης ψηλά και με χαμόγελο να υποδέχονται κάθε επισκέπτη που επιλέγει τα καταστήματά μας. Οι συνεργάτες και οι εργαζόμενοι της εταιρίας μας, σαν μια οικογένεια, ξεπερνούν καθημερινά τον εαυτό τους και η διάκριση αυτή ανήκει στον καθένα ξεχωριστά για την προσφορά του. Επίσης θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στην ομάδα Marketing και τους συνεργάτες μας για τη διάκριση Silver στην κατηγορία Retail Campaign. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το κοινό αγκάλιασε τη διαφημιστική μας καμπάνια που ανέδειξε μια καθημερινή αλήθεια, ότι ο καλύτερος καφές, για τον καθένα ξεχωριστά, είναι αυτός που δημιουργεί ο ίδιος».

Συνεργασία με Σκλαβενίτης

Η αλυσίδα ανακοίνωσε επίσης τη συνεργασία της με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης, συνεργασία η οποία ξεκίνησε στις 27 Ιουλίου 2021 με την ένταξη κωδικών καφεκοπτείου Coffee Island -στις κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου- στα καταστήματα της  Σκλαβενίτης.

O CEO της Coffee Island, Κώστας Κωνσταντινόπουλος, δήλωσε: «Με την είσοδό της στο οργανωμένο λιανεμπόριο, η Coffee Island ενισχύει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην Ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές που επιλέγουν τα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης, να προμηθεύονται τον αγαπημένο τους καφέ μέσα από ένα ακόμη κανάλι διανομής. Είναι απολύτως σαφές ότι η εδραίωση και διατήρηση της ηγετικής θέσης του brand  στην τρίτη δεκαετία ζωής του δεν οφείλεται μόνον στην κορυφαία ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, αλλά και στο σπουδαίο έργο που επιτελούν οι άνθρωποί μας και το δίκτυο συνεργατών μας».

You might also like