Ghost Kitchens: Εταιρείες τροφίμων στο παιχνίδι…

Προσπάθεια να επωφεληθούν από τη δυναμική τους

Η Pepsi και η αλυσίδα ψητοπωλείων Famous Dave’s Bar-B-Que, αποφάσισαν να δημιουργήσουν  το Pep’s Place, μια εικονική κουζίνα- εστιατόριο το οποίο θα παρασκευάζει φαγητό μόνο για delivery. Στο πλαίσιο αυτής της νέας εικονικής κουζίνας η εταιρεία και ο προμηθευτής της, η Pepsi στην προκειμένη περίπτωση,  αποφάσισαν να συνδυάζουν  τα προϊόντα του χαρτοφυλακίου της Pepsi με τα πιάτα που θα παρασκευάζει το εστιατόριο.

 

Το σχήμα αυτό θα λειτουργήσει σε ορισμένες Πολιτείες των ΗΠΑ και σε ορισμένα εστιατόρια σε πιλοτική βάση. Είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται κάτι τέτοιο από την κορυφαία εταιρία αναψυκτικών κι αποτελεί μέρος μιας νέας εθνικής εκστρατείας για την προώθηση της Pepsi  ως συνοδευτικό τροφίμων/ γευμάτων.

Στο μενού του  Pep’s Place θα συνδυάζονται συγκεκριμένα πιάτα του μενού με διαφορετικές γεύσεις Pepsi. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα από τα ποτά Pepsi, συμπεριλαμβανομένης της κανονικής Pepsi, καθώς τις Diet, Wild Cherry,  Zero Sugar κ.ά. Για παράδειγμα η Pepsi Mango, θα προτείνεται τις πικάντικες φτερούγες κοτόπουλου.

Το εστιατόριο Pep’s Place, το οποίο θα έχει μόνο διακτυακή παρουσία θα λειτουργεί μέσω των παραδοσιακών καταστημάτων της μάρκας Famous Dave’s Bar-B-Que (η οποία είναι πελάτης της Pepsi) σε 25 Πολιτείες. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν το φαγητό τους μέσω αυτού του επώνυμου ιστότοπου του νέου εστιατορίου  καθώς και μέσω των ισχυρών πλατφορμών DoorDash, Uber Eats και Grubhub για περιορισμένο – πιλοτικό- διάστημα.


Η Pepsi δεν είναι η πρώτη βιομηχανία από τον κλάδο των τροφίμων/ ποτών  που χρησιμοποιεί το τις  ghost kitchens προκειμένου να πουλήσει και να προωθήσει τα προϊόντα της. Στο πρόσφατο παρελθόν συνεργασία με τα νέα είδη εστίασης έχουν πραγματοποιήσει εταιρείες όπως η Unilever (δημιούργησε μάλιστα το ψηφιακό παγωτατζίδικο The Ice Cream Shop), η Red Bull κ.ά.

You might also like