Η Hell Energy συνεχίζει να επεκτείνει την επιτυχημένη γκάμα των παγωμένων καφέδων της, λανσάροντας το νέο Black Coffee, αποκλειστικά για την ελληνική αγορά. Τα Energy Coffee, που σύμφωνα με στοιχεία από τα έσοδα και τον αριθμό πωλήσεων από τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους* αγαπήθηκαν όσο κανένα άλλο brand στην κατηγορία τους από τους Έλληνες καταναλωτές, παρουσιάζουν μια νέα γεύση αποκλειστικά για το ελληνικό καταναλωτικό κοινό. Ο λόγος για το Energy Coffee Black Coffee, το οποίο δεν περιέχει καθόλου γάλα και διαθέτει χαμηλό ποσοστό ζάχαρης, μόλις 6.5g/100ml. Το νέο προϊόν κυκλοφορεί σε ανακυκλώσιμα κουτάκια των 250ml, χωρίς συντηρητικά και είναι φτιαγμένο με υψηλής ποιότητας συστατικά προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία καφέ σε φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες, όπως μας έχει συνηθίσει η Hell.
Το καλοκαίρι του 2019, η Hell Energy παρουσίασε τη σειρά προϊόντων Energy Coffee, που αποτελούταν από τρεις γεύσεις, Cappuccino, Latte και Slim Latte. Χάρη στα εξαιρετικής ποιότητας συστατικά καθώς και τα πραγματικά εκχυλίσματα καφέ, το γάλα, και την αρμονία γεύσεων που προσέφερε, κατάφερε να γίνει γρήγορα δημοφιλής στους καταναλωτές. Mόλις ένα χρόνο αργότερα, τα Energy Coffee κατέκτησαν την κορυφή της αγοράς των ready–to–drink παγωμένων καφέδων στο εγχώριο λιανικό εμπόριο, τόσο όσον αφορά την αξία όσο και τον αριθμό των τεμαχίων που πωλήθηκαν.*
Βλέποντας τη μεγάλη αγάπη του κόσμου η εταιρεία αποφάσισε να κυκλοφορήσει άλλες δυο συναρπαστικές γεύσεις τον περασμένο Απρίλιο, το Double Espresso και το Coconut Lactose–free, ικανοποιώντας μια ακόμα μεγαλύτερη μερίδα των coffee lovers. Βέβαια η γνωστή μάρκα δεν σταμάτησε εδώ – εστίασε σε μια από τις μεγαλύτερες εξαγωγικές αγορές της, αναπτύσσοντας ένα αποκλειστικό προϊόν για τους Έλληνες καταναλωτές.
Το νέο παγωμένο ρόφημα καφέ, όπως και τα προηγούμενα ροφήματα της σειράς, παρασκευάζεται με πραγματικά εκχυλίσματα καφέ Arabica και Robusta χωρίς καθόλου συντηρητικά και περιέχει 40 mg/100ml καφεΐνης. Η Hell Energy είναι παρούσα με τη σειρά προϊόντων Energy Coffee σε 20 χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, η Κροατία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
«H μεγάλη απήχηση των Energy Coffee μας δίνει κίνητρο να δημιουργούμε όλο και περισσότερες επιλογές για τον καταναλωτή, ο οποίος απολαμβάνοντας τα προϊόντα μας θέλουμε να ικανοποιεί στο έπακρο τις ανάγκες του. Ειδικά οι Έλληνες καταναλωτές έχουν δείξει από την πρώτη στιγμή την προτίμησή τους στα Energy Coffee και έτσι επιλέξαμε να παρουσιάσουμε το νέο Black Coffee αποκλειστικά στην ελληνική αγορά», δήλωσε ο Krisztián Schmidt, Creative Marketing Director της Hell .
* Με βάση τα δεδομένα της έρευνας αγοράς που διενήργησε η NielsenIQ έως και τον Φεβρουάριο 2021, η οποία παρακολουθεί τα πλήρη έσοδα που πραγματοποιήθηκαν στο εγχώριο λιανικό εμπόριο όσον αφορά τόσο την αξία όσο και τον αριθμό των προϊόντων που πωλήθηκαν. Ο δείκτης λιανικής δεν περιλαμβάνει τα έσοδα των εγκαταστάσεων της βιομηχανίας φιλοξενίας.