Οικογενειακόν: Νέα αλυσίδα κρεοπωλείων

Η νέα αλυσίδα του Γιώργου Χατζηγαβριηλίδη- Στη Food For Thought το branding

H Food For Thought ανέλαβε και σχεδίασε τη συνολική εικόνα των σύγχρονων κρεοπωλείων Οικογενειακόν. Πρόκειται για τη νέα εποχή δύο βορειοελλαδίτικων κρεοπωλείων (Καβάλα), που αναπτύσσονται δυναμικά αυτό το διάστημα.

 

Το project Οικογενειακόν αποτελεί το νέο δημιούργημα του κ. Γιώργου Χατζηγαβριηλίδη, ενός βραβευμένου επιχειρηματία στο πλαίσιο του μεγάλου και δυναμικού επιχειρηματικού του portfolio. Ο ίδιος, μυημένος στην παράδοση για κορυφαία ποιότητα στο κρέας, ανέθεσε στη Food For Thought το σύνολο της εικόνας των νέων κρεοπωλείων, καθώς και την εφαρμογή της σε όλα τα υλικά των καταστημάτων.

 

Η Food For Thought, ανέλαβε να χτίσει την εικόνα του brand Οικογενειακόν, ως τη νέα προοπτική στην ποιοτική αγορά κρέατος διεθνώς, υλοποιώντας το όραμα του κ. Γιώργου Χατζηγαβριηλίδη που έχει μακρά παρουσία στην αγορά. Στο πλαίσιο της συνεργασίας δημιουργήθηκε σύγχρονο concept του λογοτύπου, εταιρική ταυτότητα, store branding, υλικά σήμανσης και συσκευασιών του καταστήματος, στολές του προσωπικού, καθώς  advertising και social media υλικό.

You might also like