Lampridis Family:  Σταθερή και με ισχυρό portfolio, μετά από 35 χρόνια στον κλάδο

Συνέντευξη με τον Χρήστο Λαμπρίδη

H Lampridis Family η οποία φέτος συμπλήρωσε 35 χρόνια δραστηριότητας, αποτελεί σημαντικό συνεργάτη των επαγγελματιών του κλάδου και προμηθευτή ποιοτικών πρώτων υλών για την κουζίνα με βασικό προϊόν την πίτα για σουβλάκι. Ο Χρήστος Λαμπρίδης σχολιάζει τα …δικά του και τα …κοινά σε μια περίοδο που οι εξελίξεις είναι απρόβλεπτες, ραγδαίες και ανησυχητικές.

 

Η εταιρία ξεκίνησε ως βιοτεχνία για την παραγωγή πίτας στο Περιστέρι και τα τελευταία δέκα χρόνια έχει αναπτύξει αρκετούς κωδικούς προϊόντων. Εισάγει πατάτες και έλαια, εμπορεύεται σαλάτες κ.ά. Η φιλοσοφία της είναι να μπορεί ο επιχειρηματίας με ένα τηλεφώνημα να παραγγείλει ευρεία γκάμα τροφίμων και πρώτων υλών για να καλύψει τις ανάγκες του.

Αυτή τη στιγμή η Lampridis Family διανέμει καθημερινά τα προϊόντα της σε 400 σημεία στην Αττική, ενώ μεγάλο πελατολόγιο διατηρεί και στην επαρχία, κυρίως σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση. Ο στόλος των ιδιόκτητων μέσων μεταφοράς της εταιρείας ανέρχεται σε 15 φορτηγά ψυγεία. Η εταιρία πραγματοποιεί εξαγωγές σε Αγγλία, Κροατία, Ιταλία, Νορβηγία, Ρουμανία κ.ά. και αφορούν πίτα, φέτα, έλαια και αναλώσιμα.

H Lampridis Family διανέμει καθημερινά τα προϊόντα της σε 400 σημεία στην Αττική.

 

Η εικόνα του κλάδου

Δεύτερη γενιά στην επιχείρηση ο 33χρονος Χρήστος Λαμπρίδης είναι ο άνθρωπος που θα μας βοηθήσει να σκιαγραφήσουμε την εικόνα της αγορά σήμερα. «Η αγορά κινείται σε πτωτικούς ρυθμούς, 20-25% σε όγκο. Οι αυξήσεις είναι συνεχόμενες κι ασταμάτητες εδώ κι ένα εξάμηνο, σε σημείο που δεν ελέγχονται πλέον» μας είπε. Ως εταιρεία, η Lampridis Family προσπαθεί να απορροφήσει όσο το δυνατόν περισσότερες από τις αυξήσεις αυτές, τουλάχιστον μέχρι εκεί που είναι εφικτό» μας είπε στη συζήτηση που είχαμε μαζί του.

Πως όμως αντιμετωπίζει ο κλάδος το πρόβλημα; «Από την πλευρά τους ορισμένοι επιχειρηματίες μη μπορώντας οι ίδιοι να απορροφήσουν τις ανατιμήσεις, έχουν ήδη προβεί σε αύξηση τιμών και ορισμένοι από αυτούς, προσπαθούν να εντάξουν νέο κωδικολόγιο στο μενού τους για να διευρύνουν το πελατολόγιο τους» υποστηρίζει.

Γευστικές τάσεις

Επιστρέφουμε στην πίτα και ζητάμε από τον Χρ. Λαμπρίδη να μας σχολιάσει τις (γευστικές) τάσεις που αναδείχθηκαν τα τελευταία χρόνια. «Κάθε επαγγελματίας στην αγορά της πίτας, αλλά νομίζω γενικότερα στην αγορά των τροφίμων, έχει πάντα τη διάθεση να διαφοροποιηθεί, αναζητά το καινούργιο, διευρύνει τη γκάμα του για να αυξήσει τον κύκλο εργασιών του. Αρκετοί επιχειρηματίες οδηγήθηκαν προς το πιτόψωμο και το ψωμί σάντουιτς και για να μπορέσουν να διευρύνουν την γκάμα τους». Μας εξηγεί μάλιστα ότι η ένταξη καινούργιων κωδικών στο μενού είναι μια αφορμή για να μπορέσει να διαφοροποιηθεί στο πλαίσιο της αγοράς. «Υπάρχουν πελάτες για τα νέα προϊόντα και πολλά εξαρτώνται από τη διάθεση του επιχειρηματία να στηρίξει και να προωθήσει κάποιο νέο προϊόν πάντα με την δική μας βοήθεια».

Στόχος της Lampridis Family, σύμφωνα με τον Χρήστο Λαμπρίδη είναι να κρατήσει την ποιότητα όσο πιο ψηλά μπορεί στις δύσκολες συνθήκες που διανύουμε, με πρωταρχικό της στόχο να έχει πάντα τα πιο εκλεκτά προϊόντα είτε αυτά είναι της Lampridis Family είτε συνεργατών της παραγωγών. «Στόχος μας είναι η οικογένεια μας να μεγαλώνει με σταθερά βήματα αντιμετωπίζοντας κάθε πιθανή δυσκολία άμεσα και αποτελεσματικά».

You might also like