Επανατοποθετούνται στην αγορά τα καταστήματα everest

Στροφή στο franchise και νέο μενού για μια νέα εποχή ανάπτυξης

Η αλυσίδα εστίασης everest, η οποία ιδρύθηκε το 1965 με το πρώτο της κατάστημα επί της Τσακάλωφ στο Κολωνάκι, αποφάσισε πρόσφατα να επανατοποθετηθεί στην αγορά μέσα από μια σειρά σημαντικές επιχειρηματικές κινήσεις οι οποίες ανακοινώθηκαν χθες.

 

Η αλυσίδα, η οποία σήμερα αριθμεί 200 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, προχώρησε πρόσφατα σε λανσάρισμα νέου μενού το οποίο έχει σχεδιάσει ο σεφ και συγγραφέας Βασίλης Καλλίδης, ενώ αλλαγές αναμένονται και σε επίπεδο επιχειρηματικής διοίκησης. Στόχος, όπως αναφέρθηκε στην επίσημη παρουσίαση από τον Ανδρέα Τσουκάλη, διευθύνοντα σύμβουλο του τομέα εστίασης της Vivartia,  είναι η προσέγγιση  νεώτερων ηλικιών καταναλωτών αλλά και η κάλυψη τω αναγκών που έχουν οι άνθρωποι στις σύγχρονες πόλεις.

Σε επίπεδο επιχειρηματικής ανάπτυξης, τα καταστήματα everest προχώρησαν σε επανασχεδιασμό κι ανακαίνιση των χώρων τους κι αυτή τη στιγμή το συγκεκριμένο σχέδιο έχει υλοποιηθεί στο 60% των καταστημάτων της εταιρίας σε όλη τη χώρα.

Δεύτερος στόχος της Vivartia είναι η στροφή προς το franchise καθώς όπως ανακοινώθηκε  περίπου 10 καταστήματα που ήδη λειτουργούν έχουν περάσει σε νέους ιδιοκτήτες  ενώ η διοίκηση της Everest αναζητάει αυτό το διάστημα νέους συνεργάτες προκειμένου να αναπτύξει καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Όπως ανακοινώθηκε το κόστος για τη ένα νέο κατάστημα everest ανέρχεται σε διαμορφώνεται σε περίπου 70.000 ευρώ.


Κεντρική φωτογραφία: Κοσμάς Κροκίδας, CMO Ομίλου Goody’s-Everest, Κατερίνα Παπαγεωργίου, COO Ομίλου Goody’s-Everest, Αθανάσιος Παπανικολάου, CEO Ομίλου Vivartia & Πρόεδρος Ομίλου Goody’s-Everest, Βασίλης Καλλίδης, Chef – everest Brand Ambassador, Παναγιώτης Θρουβάλας, Πρόεδρος Ομίλου Vivartia, Ανδρέας Τσουκάλης, CEO Ομίλου Goody’s-Everest, Σταύρος Λαμπρινίδης, Head Barista Trainer everest, AST Authorised SCA Trainer Coffee Consultant & WCIC World Cezve Ibrik Champion 2014.

You might also like