Μ. Γκοσιμίδας, MG EQUIPMENTS: «Χρήματα επενδύονται μόνο στην Αθήνα»

To Grill συζητά με τον επιχειρηματία από την Πάτρα

Ο Μιλτιάδης Γκοσιμίδας της MG EQUIPMENTS από την Πάτρα είναι προβληματισμένος με την εικόνα που παρουσιάζει η αγορά του εξοπλισμού και παρά το γεγονός ότι η εταιρία του μάχεται άφοβα και καθημερινά να εξυπηρετήσει τον κλάδο της εστίασης, ο ίδιος περιμένει περισσότερα και πιο ουσιαστικά μέτρα στήριξης από την πολιτεία.
Συνέντευξη: Θανάσης Αντωνίου. Φωτογραφίες: MG EQUIPMENTS

 

Με εμπειρία 40 χρόνων στον χώρο των κατασκευών και διαθέτοντας σύγχρονο τεχνολογικά εξοπλισμό, η MG EQUIPMENTS από την Πάτρα με το καταρτισμένο προσωπικό της έχει την ικανότητα να φέρει σε πέρας τις πιο ειδικευμένες, ιδιαίτερες και πρωτοποριακές κατασκευές. Η εταιρία δραστηριοποιείται κυρίως στην παραγωγή ψυγείων υψηλής πίεσης διογκούμενης πολυουρεθάνης τα οποία απευθύνονται στην επαγγελματική αγορά.

Η  MG EQUIPMENTS μελετάει ολοκληρωμένες λύσεις και κατασκευαστικές εφαρμογές που διακρίνονται από έμπνευση, λειτουργικότητα, υψηλή ποιότητα και αισθητική στον επαγγελματικό εξοπλισμό, κατάλληλες για αρτοποιεία, ζαχαροπλαστεία, bars, café, gelaterias, εστιατόρια, fast foods, snacks shops, σουπερμάρκετ και μινιμάρκετ, κρεοπωλεία και κάθε είδους καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, καθώς και εμπορικών καταστημάτων μέσω των αποδοτικότερων και οικονομικότερων λύσεων.

Χωλαίνει η Αχαΐα

Επικεφαλής της εταιρίας είναι ο Μιλτιάδης Γκοσιμίδας ο οποίος μίλησε στο Grill για την κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στην αγορά, για την εστίαση στην Αχαΐα και τις προοπτικές ενός κλάδου, ο κλάδος του μηχανολογικού εξοπλισμού, που έχει βρεθεί από τους πρώτους απέναντι στα τεράστια κύματα της οικονομικής κρίσης.

«Δεν υπήρξε κάποια σημαντική ανάπτυξη μετά την επανεκκίνηση εξαιτίας της πανδημίας και η επαρχία εξακολουθεί να έχει πρόβλημα» μας λέει όταν τον ρωτάμε πως πάνε τα πράγματα μετά από το σοκ της πανδημίας που χτύπησε την εστίαση και τους όμορους κλάδους των προμηθευτών της. «Τα χρήματα που επενδύονται στον κλάδο μας, επενδύονται κυρίως στα μεγάλα καταστήματα και τις μονάδες στην Αθήνα κι όχι στις μικρότερες πόλεις» συμπληρώνει.

Αν και μεγάλος και πλούσιος νομός η Αχαΐα δεν έχει καταφέρει ακόμα να ανέβει στο άρμα του τουρισμού ενώ η ματαίωση των εορταστικών εκδηλώσεων του Καρναβαλιού έχει κοστίσει στον εμπορικό κι επαγγελματικό κόσμο της Πάτρας. «Στην Αχαΐα δεν δημιουργούνται καινούργια καταστήματα διότι η περιοχή μας δεν έχει αναδειχθεί τουριστικά ενώ η πόλη της Πάτρας -χωρίς τους φοιτητές το καλοκαίρι μάλιστα- δεν μπορεί να θεωρηθεί σημαντική αγορά για τον μηχανολογικό εξοπλισμό» εξηγεί ο συνομιλητής μας.

«Είμαι πολύ απογοητευμένος από την κατάσταση και δεν βλέπω φως» επισημαίνει ο κατασκευαστής και μας δίνει μια …δυστοπική εικόνα της Πάτρας: «Παρατηρούμε πως ούτε νέα καταστήματα ανοίγουν στην Πάτρα αλλά ούτε ανακαινίσεις πραγματοποιούνται με τους ρυθμούς του παρελθόντος. Είναι μια εικόνα που εύκολα μπορεί κάποιος να διαπιστώσει: ελάτε μια μέρα στην Πάτρα και βγείτε το βράδυ μετά τις 9.00- μοιάζει η πόλη να έχει υποστεί καταστροφή…».

Νέο μοντέλο ψυγείου – βιτρίνας, ιδανικό για κρεοπωλεία, εστιατόρια και ντελικατέσεν.  

 

Η χονδρική σώζει

Το πρόβλημα στον μηχανολογικό εξοπλισμό ξεκινάει φυσικά από την εντυπωσιακή και εν πολλοίς αδικαιολόγητη αύξηση του κόστους των πρώτων υλών. «Το ανοξείδωτο έχει πάρει αύξηση της τάξης του 150%- αγοράζαμε 2,70 ευρώ το κιλό και τώρα έχει φτάσει στα 5,70 ευρώ. Το αλουμίνιο και ο σίδηρος έχουν αυξηθεί κατά 60%, η κατάσταση είναι πλέον τραγική» μας πληροφορεί ο Μιλτιάδης Γκοσιμίδας.

Πως σκοπεύει όμως να κινηθεί ο ίδιος μέσα στο υπό διαμόρφωση τοπίο; Φαίνεται πως η ενεργειακή απόδοση των μηχανημάτων που κατασκευάζει θα είναι για το επόμενο διάστημα το κύριο ζητούμενο, αυτό άλλωστε γίνεται αμέσως αντιληπτό από τις απαιτήσεις της αγοράς που αναζητάει τρόπους για να μειώσει τους λογαριασμούς ενέργειας. «Το τελευταίο διάστημα παρατηρώ ότι εκεί που κάποιος επιχειρηματίας διαθέτει π.χ. τέσσερα ψυγεία, λειτουργούν πλέον τα δύο και τα άλλα μένουν κλειστά» μας λέει προβληματισμένος.

Η MG EQUIPMENTS διαθέτει ευρύ πελατολόγιο το οποίο την καθιστά ανταγωνιστική, ειδικά μέσα στην αναστάτωση της αγοράς, ενώ έχει σημαντική εμπειρία από τη διαχείριση διαφορετικών επιμέρους αγορών και καταστημάτων. Παρόλα αυτά, ο συνομιλητής μας προτιμάει να δουλεύει με την χονδρική αγορά. «Εμείς παράγουμε ψυγεία και προσπαθούμε να διοχετεύσουμε την παραγωγή μας στην χονδρεμπορική αγορά διότι η λιανική πώληση έχει δυστυχώς υποχωρήσει αισθητά» μας λέει. 

You might also like