Εκδήλωση του ΣΕΕΜΕ στην HORECA

Με θέμα της τη διαχείριση παραπόνων και κριτικών για καταστήματα εστίασης

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη η ομιλία, που διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Εξοπλισμού Μαζικής Εστίασης (ΣΕΕΜΕ) με θέμα «Online & Offline: Διαχείριση παραπόνων και κριτικών για καταστήματα εστίασης», το Σάββατο 11/02/2023, στο πλαίσιο Έκθεσης HORECA 2023.

 

Συντονίστρια της ομιλίας ήταν η Λίλα Καραποστόλη (Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων & Μάρκετινγκ του ΣΕΕΜΕ, Founder «Μαθήματα Μαγειρικής») και ομιλητές οι Κατερίνα Δημητρακοπούλου (CEO Social Mellon) και Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης (Customer Service Expert & Συγγραφέας).

Βασικά σημεία της ομιλίας ήταν:

  • Γιατί η κριτική κρίνεται ωφέλιμη για τη βελτίωση της επιχείρησης και του τρόπου σκέψης. Παρουσιάστηκαν στατιστικά στοιχεία και αναλύθηκαν οι λόγοι.
  • Το ποσοστό των ενεργών δυσαρεστημένων vs παθητικών δυσαρεστημένων πελατών και πόσο σημαντικό είναι αυτό.
  • Ποια είναι η διαδικασία παραγωγής παραπόνων και ποιος ο τρόπος που πρέπει να διαχειρίζεται η επιχείρηση μια αρνητική κριτική.
  • Πώς μια επιχείρηση μπορεί να αναγνωρίσει τις κακόβουλες κριτικές
  • Ποια εργαλεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να υπάρχει μια συνολική εικόνα των κριτικών από τα social media.

Την ομιλία παρακολούθησε πλήθος κόσμου, όπου οι έμπειροι ομιλητές ανέλυσαν και έδωσαν σημαντικές και στοχευμένες διευκρινίσεις και πληροφορίες πάνω στο σημαντικό αυτό ζήτημα.

You might also like