HELL ICE COFFEE: νέα σειρά HELL παγωμένου καφέ
Oι ready-to-drink παγωμένοι καφέδες με νέο όνομα, πιο ομοιόμορφη, αναβαθμισμένη συσκευασία και βελτιωμένη συνταγή.
Η γνωστή ως ENERGY COFFEE, προϊόν παγωμένου καφέ θα διαθέτει πλέον τα προϊόντα της στα καταστήματα ως HELL ICE COFFEE, με πιο ισχυρή, ανεξάρτητη εμφάνιση και επικοινωνία από τη μητρική εταιρεία.
Η σειρά ENERGY COFFEE λανσαρίστηκε το καλοκαίρι του 2020, με 3 γεύσεις, κερδίζοντας γρήγορα την αγάπη των καταναλωτών. Μέχρι το 2021, η σειρά ήταν πρώτη στην ελληνική αγορά λιανικής πώλησης έτοιμου παγωμένου καφέ, διατηρώντας ,μέχρι και σήμερα την θέση αυτή.
Τα ENERGY COFFEE αποτελούν μια μεγάλη οικογένεια στην Ελλάδα, καθώς οι λάτρεις του παγωμένου καφέ μπορούν να διαλέξουν πλέον ανάμεσα σε 7 γεύσεις. Εκτός των Latte, Cappuccino και Double Espresso, υπάρχει το Salted Caramel, το Slim Latte χωρίς προσθήκη ζάχαρης και το Coconut χωρίς λακτόζη, για όσους ακολουθούν μια συγκεκριμένη δίαιτα . Το Black Coffee από την άλλη είναι φτιαγμένο αποκλειστικά για τους Έλληνες καταναλωτές βασισμένο στην ελληνική γεύση.
H σειρά αλλάζει όνομα, έτσι ώστε οι λάτρεις του παγωμένου καφέ να βρίσκουν πλέον πιο εύκολα τα προϊόντα στα ράφια ως HELL ICE COFFEE. Παράλληλα με την αλλαγή του ονόματος, ανανεώνεται και η συσκευασία του αλουμινένιου και πλήρως ανακυκλώσιμου κουτιού των 250 ml, δίνοντας στα προϊόντα έναν πιο συνεπή, καθαρό σχεδιασμό, με μικρές βελτιώσεις στη συνταγή.
Η Dóra Szekeres, Senior Brand Manager της HELL ICE COFFEE, δήλωσε πως: «Είχε έρθει η ώρα να τελειοποιήσουμε τη συσκευασία και τη σύνθεση των παγωμένων καφέδων μας. Θέλαμε να εντάξουμε το brand πιο ξεκάθαρα στην κατηγορία του καφέ, ώστε όλοι να γνωρίζουν τί να περιμένουν από αυτά τα ροφήματα: δροσερό, έντονο, χαλαρό στυλ, υψηλή ποιότητα, μεγάλη ποικιλία γεύσεων, πραγματικό εκχύλισμα καφέ και τουλάχιστον 40mg/100ml καφεΐνης. Όλα αυτά φυσικά σε πλήρως ανακυκλώσιμες συσκευασίες. Το rebranding υποστηρίζεται από μια μεγάλη καμπάνια μάρκετινγκ. Στις αρχές Μαρτίου, η HELL ICE COFFEE εγκαινίασε τις δικές της σελίδες στο Facebook, το Instagram και το TikTok, ενώ τον Απρίλιο, διαδικτυακές, τηλεοπτικές και υπαίθριες διαφημίσεις θα προωθήσουν το ανανεωμένο brand στις διεθνείς αγορές, καθώς οι HELL ICE COFFEE είναι πλέον διαθέσιμοι σε σχεδόν 30 χώρες».