Pizza Hut: vegan πίτσες από την Beyond Meat

Με πεπερόνι φυτικής προέλευσης, η νέα πίτσα θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2024, σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων

Η συνεργασία αυτή έρχεται μόλις μια εβδομάδα αφότου ένας αναλυτής αναφέρθηκε στο ότι η Beyond Meat βρίσκεται σε «κατάσταση επιβίωσης», με συνεχείς ανησυχίες εξαιτίας των αρνητικών ταμειακών ροών. Το ενδεχόμενο επέκτασης της συνεργασίας θα εξαρτηθεί από την επιτυχία της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας.

 

«Με όλο και περισσότερους Βρετανούς καταναλωτές να θέλουν να μειώσουν την κατανάλωση κρέατος, είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε μια νόστιμη, καινοτόμα φυτική πίτσα, που θα ενθουσιάσει τους λάτρεις του κρέατος, όσο και τους χορτοφάγους», σημειώνει ο Hameed Jagani, αντιπρόεδρος της παγκόσμιας στρατηγικής συνεργασίες στην Beyond Meat. «Το Our Beyond Pepperoni βοηθά τους ανθρώπους να συνεχίσουν να τρώνε αυτό που αγαπούν, χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση, τον ισορροπημένο τρόπο ζωής ή το περιβάλλον» συμπληρώνει.

Υπολογίζεται ότι περίπου το 80% των καταναλωτών Gen Z στο Ηνωμένο Βασίλειο είπαν ότι θα ήθελαν να δοκιμάσουν plant-based πεπερόνι, ανέφεραν οι εταιρείες.
Η Ευρώπη είναι μια ισχυρή αγορά για τα προϊόντα φυτικής προέλευσης. Οι λιανικές πωλήσεις φυτικών τροφίμων έφτασαν τα 5,8 δισεκατομμύρια ευρώ (6,4 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2022, 6% υψηλότερες από το 2021 και 21% υψηλότερες από το 2020, σύμφωνα με στοιχεία της GFI Europe, με την Beyond Meat να είναι ένας από τους μεγαλύτερους ωφελούμενους.

Στο πιο πρόσφατο τρίμηνο, ο διευθύνων σύμβουλος της Beyond Meat, Ethan Brown, δήλωσε ότι οι διεθνείς λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 39%, ενώ οι διεθνείς πωλήσεις υπηρεσιών τροφίμων αυξήθηκαν σχεδόν κατά 80%, κυρίως λόγω της υψηλής ζήτησης για τα μπιφτέκια φυτικής προέλευσης στην Ευρώπη. Εστιατόρια όπως τα McDonald’s και Burger King έχουν ή θέλουν να επεκτείνουν το μενού των φυτικών τους προϊόντων στην αγορά της ΕΕ.

Η Beyond Meat στις ΗΠΑ έχει συνεργαστεί με εστιατόρια όπως το Dunkin’, το Del Taco και το McDonald’s, οι οποίες όμως δεν είχαν διάρκεια. Δυστυχώς όσον αφορά τις ΗΠΑ, τα προϊόντα της Beyond Meat δεν κατέχουν ισχυρή παρουσία, καθώς οι καταναλωτές δεν είναι «φαν» τη φυτικής κατανάλωσης. Η εταιρεία ανέφερε πρόσφατα αρνητική αύξηση πωλήσεων για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο.

Οι αναλυτές της TD Cowen, Αμερικανική πολυεθνική τράπεζα επενδύσεων και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, επεσήμαναν πολλά ανησυχητικά σημάδια για το μέλλον της Beyond Meat. Ούτε οι χαμηλότερες τιμές, ούτε οι περισσότερες προσφορές κατάφεραν να αυξήσουν τα κέρδη. Αντίθετα μάλιστα, φαίνεται πως οδήγησαν σε μειωμένες πωλήσεις, αύξηση του χρέους και μειωμένη απόδοση στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η Beyond Meat δεν είναι η μόνη εταιρεία στον χώρο των plant-based προϊόντων που έχει προβλήματα. Άλλες εταιρείες προχώρησαν σε περικοπές υπαλλήλων, ενώ ανέβαλλαν και τα ερευνητικά τους πρότζεκτ στην τεχνολογία τροφίμων.

Η JBS USA, εταιρεία επεξεργασίας κρέατος έκλεισε ξαφνικά την ετικέτα Planterra, ενώ η Impossible Foods και η Greenleaf Foods της Maple Leaf Foods εντάχθηκαν στην Beyond Meat, για να αποφύγουν μια περαιτέρω προβλήματα και απολύσεις.

You might also like