L’artigiano: 30 χρόνια επιτυχούς παρουσίας στην ελληνική αγορά
Με motto #30ΧρόνιαΤοΔικόΜαςLoveStory το brand γιορτάζει 30 χρόνια επιτυχούς δραστηριοποίησης ως pizza delivery brand
Η l’artigiano συστήθηκε στο κοινό το 1993 έχει επιτύχει να εξελίσσεται καθημερινά εδώ και 30 χρόνια. Ο Χρήστος Βιτσικάνος ίδρυσε τη l’artigiano, με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος διανομής ιταλικού φαγητού στον Βύρωνα και από τότε προσφέρει στο κοινό αυθεντικές ιταλικές γεύσεις με cook-to-order διαδικασίες, με φρέσκα και ποιοτικά υλικά.
Η l’artigiano έχει εξελιχθεί σε μια επιτυχημένη επιχειρηματική ιδέα, που πλέον δραστηριοποιείται και πέρα από τα όρια της Αθήνας, αφού ήδη από το 2000 μπήκε στο χώρο του franchise. Σήμερα, αριθμεί συνολικά περισσότερα από 24 καταστήματα και πάνω από 500 εργαζομένους, επενδύοντας σε συνεργασίες και ανθρώπους εδώ και 3 δεκαετίες.
Εξελίσσοντας σνεχώς την τεχνογνωσία και με πολύ μεράκι και αγάπη για την τέχνη της πίτσας, η l’artigiano προσφέρει πλούσιες γεύσεις με προσεκτικά διαλεγμένες πρώτες ύλες και επιλογές για όλους, ενώ έχει δημιουργήσει και το πρόγραμμα επιβράβευσης “l’artigiano bonus”, με σκοπό την επιβράβευση των καταναλωτών της.
Mε το πρόγραμμα “Share The Love”, η l’artigiano στηρίζει πρωτοβουλίες που κάνουν τον κόσμο καλύτερο, μέσα από μια σειρά ενεργειών προσφοράς σε κοινωνικές, εκπαιδευτικές, περιβαλλοντικές και πολιτιστικές δράσεις.
Οι στόχοι για το 2024
Στο πλαίσιο εκδήλωσης που έγινε για τη συμπλήρωση των 30 χρόνων λειτουργίας της l’artigiano, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Χρήστος Βιτσικάνος, αναφέρθηκε στα νέα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας και στην εξέλιξη του brand από το 1993 έως σήμερα.
Η l’artigiano στοχεύει στο άνοιγμα τριών νέων καταστημάτων στα Βόρεια Προάστια και στο κέντρο της Αθήνας, ενίσχυση και διεύρυνση του δικτύου συνεργατών franchisees, ενώ συζητά και την επέκταση της και σε περιοχές εκτός Αθηνών, όπως Χαλκίδα, Καλαμάτα και Κόρινθο.
Η διοίκηση της εταιρείας χαρακτήρισε την περασμένη χρονιά κερδοφόρα, με αύξηση άνω του 21% σε επίπεδο κύκλου εργασιών, ενώ ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Χρήστος Βιτσικάνος, εκτίμησε ότι το 2024 θα είναι εξίσου παραγωγικό, εφόσον θα ευνοηθεί από την αύξηση της τουριστικής κίνησης, αλλά και την βαθμιαία μείωση στις ενεργειακές τιμές και πρώτες ύλες.
Σχετικά με το πρόβλημα της εστίασης και την έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού, η αλυσίδα προχώρησε σε αύξηση μισθών 20% και σε δημιουργία τμήματος HR, για την αντιμετώπιση της κατάστασης.