ΗΠΑ: τα TGI Friday’s κλείνουν 36 καταστήματα
Το TGI Friday’s έκλεισαν 36 εστιατόρια στις ΗΠΑ, ενώ ο πρώην διευθύνοντας σύμβουλος της αλυσίδας, Ray Blanchette, θα αναλάβει την λειτουργία άλλων 8 καταστημάτων ως franchisee.
«Μια εποχή αναδιάρθρωσης» περνούν τα TGI Friday’s έπειτα και από τις αλλαγές στο δυναμικό της εταιρείας, και την αποχώρηση του Ray Blanchette τον Μάιο του περασμένου έτους.
Το ποσό για την αγορά των 8 καταστημάτων, το οποίο θα καταβάλλει ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Η ανακοίνωση της εταιρείας δείχνει ότι ο Blanchette θα συνεχίσει να λειτουργεί τα εστιατόρια και όλες τις πρώην εταιρικές μονάδες, όπως τα καταστήματα ως franchisee.
Ο Blanchette έχει επίσης διατελέσει Διευθύνων Σύμβουλος για τις αλυσίδες καταστημάτων Ruby Tuesday, Au Bon Pain αλλά και της εταιρείας Ignite Restaurant Group, στην οποία ανήκουν τα καατστήματα Joe’s Crab Shack, Brick House Tavern και Romano’s Macaroni Grill.
Τα 36 κλειστά καταστήματα, τα οποία παρουσίαζαν, σύμφωνα με τις δηλώσεις της εταιρείας, «χαμηλή απόδοση», βρίσκονταν σε διάσπαρτες αγορές στις ΗΠΑ, ενώ σύμφωνα με τοπικό ειδησεογραφικό σταθμό, τα περισσότερα φαίνεται να βρίσκονται στη Μασαχουσέτη.
Τα TGI Friday’s ανέφεραν ότι οι εργαζόμενοι που έχασαν την δουλειά τους λόγω του κλεισίματος έχουν μεταφερθεί σε άλλα καταστήματα.
«Η κορυφαία προτεραιότητά μας ήταν πάντα να προσφέρουμε μια ανώτερη εμπειρία για κάθε επισκέπτη του TGI Friday’s, και έχουμε εντοπίσει ευκαιρίες για βελτιστοποίηση και εξορθολογισμό των εργασιών μας για να διασφαλίσουμε ότι είμαστε σε καλύτερη θέση για να ανταποκριθούμε – και να υπερβούμε – τις δυνατότητες μας. Ενισχύοντας το μοντέλο franchise μας και κλείνοντας καταστήματα με χαμηλές επιδόσεις, δημιουργούμε μια άνευ προηγουμένου ευκαιρία για τα καταστήματα μας, προωθώντας το όραμά μας για το μέλλον τους» δήλωσε ο Ray Risley, πρόεδρος και COO των TGI Friday’s στις ΗΠΑ.
Η αλυσίδα έχει κάνει μια σειρά από βήματα για να αναζωογονηθεί, από την προσθήκη σούσι έως την επέκταση της επιλογής ορεκτικών της, την δημιουργία νέων μορφών ψηφιακού περιεχομένου και το λανσάρισμα ενός spinoff εστιατορίου, το Fridays on the Fly.
Το κλείσιμο των 36 καταστημάτων αφήνει την αλυσίδα με περίπου 650 εστιατόρια σε 51 χώρες.