Domino’s Pizza: θετικά αποτελέσματα για το τελευταίο τρίμηνο
"Emergency Pizza" και Domino's Rewards
Οι πωλήσεις της αλυσίδας αυξήθηκαν το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω των προσφορών που προώθησε η ίδια, αλλά και του προγράμματος επιβράβευσης Domino’s Rewards, που έχει δημιουργήσει για τους πελάτες της.
Εκτός από τις παραπάνω προσφορές (buy-one, get-one-free, 1+1), η Domino’s λάνσαρε στις ΗΠΑ, τον Οκτώβριο του 2023, το πρόγραμμα “Emergency Pizza”, στο οποίο οι πελάτες της είχαν τη δυνατότητα να λάβουν μια δωρεάν μεσαίου μεγέθους πίτσα, με δύο toppings, την οποία μπορούσαν να εξαργυρώσουν εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος.
Για να επωφεληθούν από αυτήν την προσφορά, οι πελάτες έπρεπε να είναι μέλη του προγράμματος επιβράβευσης της Domino’s, το Domino’s Rewards.
Domino’s Rewards: Αύξηση 2,8% το τέταρτο τρίμηνο
Η Domino’s ανακοίνωσε χθες ότι οι πωλήσεις στα καταστήματα της στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 2,8% το τέταρτο τρίμηνο, κυρίως επειδή οι πελάτες της έκαναν πιο συχνές παραγγελίες, μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης.
Η εταιρεία έκανε αλλαγές στα πρόγραμμά της για να επιτρέψει στους πελάτες να εξαργυρώνουν πόντους και για προϊόντα με χαμηλότερη τιμή, και αυτό ώθησε σε μια αύξηση πάνω από 10% στην εγγραφή μελών στην εφαρμογή της αλυσίδας.
Η εταιρεία πρόσθεσε έτσι σχεδόν 2 εκατομμύρια μέλη από τότε που άλλαξε το πρόγραμμα της, και το Domino’s Rewards έχει πλέον 33 εκατομμύρια ενεργά μέλη.
“Emergency Pizza”
Οι πωλήσεις της αλυσίδας είχαν υποχωρήσει τα τελευταία δύο χρόνια καθώς οι πελάτες δεν επέλεγαν τις υπηρεσίες delivery, αρχικά λόγω έλλειψης οδηγών και καθυστέρησης παράδοσης παραγγελιών και στη συνέχεια λόγω υψηλών τιμών. Οι περισσότεροι πελάτες πήγαιναν οι ίδιοι στα καταστήματα για να πάρουν την παραγγελία τους.
Η Domino’s πέρυσι εργάστηκε για τη βελτίωση των λειτουργιών της, βελτίωσε τους χρόνους παράδοσης, αλλά και τις μεθόδους στρατηγικού μάρκετινγκ. Υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την υπηρεσία παράδοσης φαγητού, Uber Eats.