Domino’s Pizza: θετικά αποτελέσματα για το τελευταίο τρίμηνο

"Emergency Pizza" και Domino's Rewards

Οι πωλήσεις της αλυσίδας αυξήθηκαν το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω των προσφορών που προώθησε η ίδια, αλλά και του προγράμματος επιβράβευσης Domino’s Rewards, που έχει δημιουργήσει για τους πελάτες της.

 

Εκτός από τις παραπάνω προσφορές (buy-one, get-one-free, 1+1), η Domino’s λάνσαρε στις ΗΠΑ, τον Οκτώβριο του 2023, το πρόγραμμα “Emergency Pizza”, στο οποίο οι πελάτες της είχαν τη δυνατότητα να λάβουν μια δωρεάν μεσαίου μεγέθους πίτσα, με δύο toppings, την οποία μπορούσαν να εξαργυρώσουν εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος.

Για να επωφεληθούν από αυτήν την προσφορά, οι πελάτες έπρεπε να είναι μέλη του προγράμματος επιβράβευσης της Domino’s, το Domino’s Rewards.

Domino’s Rewards: Αύξηση 2,8% το τέταρτο τρίμηνο

Η Domino’s ανακοίνωσε χθες ότι οι πωλήσεις στα καταστήματα της στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 2,8% το τέταρτο τρίμηνο, κυρίως επειδή οι πελάτες της έκαναν πιο συχνές παραγγελίες, μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης.

Η εταιρεία έκανε αλλαγές στα πρόγραμμά της για να επιτρέψει στους πελάτες να εξαργυρώνουν πόντους και για προϊόντα με χαμηλότερη τιμή, και αυτό ώθησε σε μια αύξηση πάνω από 10% στην εγγραφή μελών στην εφαρμογή της αλυσίδας.

Η εταιρεία πρόσθεσε έτσι σχεδόν 2 εκατομμύρια μέλη από τότε που άλλαξε το πρόγραμμα της, και το Domino’s Rewards έχει πλέον 33 εκατομμύρια ενεργά μέλη.

“Emergency Pizza”

Στην αύξηση των πωλήσεων, καθοριστικό ρόλο έπαιξε η προωθητική ενέργεια “Έκτακτη Πίτσα” της εταιρείας το τελευταίο τρίμηνο του 2023. H Domino’s έδινε στους πελάτες της ένα κουπόνι για μια δωρεάν πίτσα με δύο toppings, την οποία μπορούσαν να εξαργυρώσουν εντός 30 ημερών.

Το πρόγραμμα Έκτακτης Πίτσας (“Emergency Pizza”) απαιτούσε από τους χρήστες να εγγραφούν στο Domino’s Rewards.

«Το πρόγραμμα επιβράβευσης από την αρχή, ακόμα και πριν κάνουμε την “Emergency Pizza”, έκανε ακριβώς αυτό που χρειαζόμασταν, δηλαδή να ενεργοποιήσει τους χρήστες με χαμηλότερη συχνότητα χρήσης και να ενεργοποιήσει τους χρήστες που παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους από το κατάστημα», ανέφερε σε αναλυτές ο CEO της Domino’s, Russell Weiner.

Η μετοχή της Domino’s ανέβηκε πάνω από 6% μετά τα νέα για την αύξηση πωλήσεων.

Η Domino’s είχε κάποια επιτυχία στο παρελθόν, με ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, το “Piece of the Pie”, το οποίο προσέφερε στους πελάτες μια δωρεάν πίτσα, με την ολοκήρωση ενός συγκεκριμένου αριθμού παραγγελιών. Η εταιρεία αναβάθμισε το πρόγραμμα αυτό το προηγούμενο έτος, μετά από πτώση των πωλήσεων, εμπνευσμένο από άλλες επιτυχημένες προσπάθειες επιβράβευσης σε εστιατόρια, όπως τα προγράμματα στην Starbucks ή την Panera Bread.

«Το πρόγραμμα επιβράβευσης λειτούργησε εξαιρετικά καλά από προοπτική συναλλαγών για τα καταστήματα της εταιρείας», δήλωσε ο CFO της Domino’s, Sandeep Reddy.

Το πρόγραμμα “Emergency Pizza” ήταν απλώς μια νέα προσέγγιση των προσφορών της αλυσίδας. «Το πρόγραμμα “Emergency Pizza είχε απόλυτη επιτυχία» είπε ο Weiner.

Οι πωλήσεις της αλυσίδας είχαν υποχωρήσει τα τελευταία δύο χρόνια καθώς οι πελάτες δεν επέλεγαν τις υπηρεσίες delivery, αρχικά λόγω έλλειψης οδηγών και καθυστέρησης παράδοσης παραγγελιών και στη συνέχεια λόγω υψηλών τιμών. Οι  περισσότεροι πελάτες πήγαιναν οι ίδιοι στα καταστήματα για να πάρουν την παραγγελία τους.

Η Domino’s πέρυσι εργάστηκε για τη βελτίωση των λειτουργιών της, βελτίωσε τους χρόνους παράδοσης, αλλά και τις μεθόδους στρατηγικού μάρκετινγκ. Υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με την υπηρεσία παράδοσης φαγητού, Uber Eats.

You might also like