McDonald’s App, Hong Kong: αύξηση πωλήσεων πάνω από 500%

Με την βοήθεια των Google Analytics 4

Μετά την πανδημία, πολλές διατροφικές συνήθειες άλλαξαν. Την ίδια στιγμή τα εστιατόρια είδαν μείωση της κίνησης στα καταστήματα τους και αύξηση των online παραγγελιών.

 

Η McDonald’s στο Χονγκ Κονγκ χρησιμοποιεί τα Google Analytics 4 για να αυξήσει τις παραγγελίες της μέσα από την εφαρμογή κατά 550%.

Η ομάδα της McDonald’s, με την βοήθεια της τεχνικής συμβουλευτικής εταιρείας Media.Monks, έθεσε σε εφαρμογή τα Google Analytics 4, συλλέγοντας real-time δεδομένα από το app της McDonald’s.

Predictive audiences & predictive metrics

Από εκεί, η McDonald’s απευθύνθηκε σε «προβλέψιμες κοινότητες» (predictive audiences), ένα εργαλείο που επιτρέπει στους marketers να προβλέπουν τη μελλοντική συμπεριφορά της αγοράς βασιζόμενοι στα διάφορα δεδομένα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μια «προβλεπτική κοινότητα» δημιουργείται χρησιμοποιώντας πρακτικές που ονομάζονται «προβλεπτικές μετρήσεις»(predictive metrics). Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τη μετρική πιθανότητας αγοράς (purchase probability metric), το Google Analytics 4 μπορεί αυτόματα να προτείνει ένα predictive audience που να αποτελείται από πελάτες που θα εμφανίσουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα αγοράς μέσα στις επόμενες 7 ημέρες.

Η McDonald’s δοκίμασε μερικά predictive audience που πληρούσαν τις προϋποθέσεις του marketing plan που ήθελε να ακολουθήσει και του στρατηγικού σχεδιασμού της. Με την βοήθεια των Google Analytics 4, η McDonald’s μείωσε το χρονικό διάστημα που θα μπορούσε να χρειαστεί μήνες ανάλυσης δεδομένων, σε μόλις μερικές εβδομάδες. Αυτή η διαδικασία βοήθησε την αλυσίδας fast-food να χαρτογραφήσει αποτελεσματικότερα τις ευκαιρίες που λειτουργούσαν καλύτερα για τους στόχους της.

«Οι δυνατότητες μηχανικής μάθησης (machine learning) του Google Analytics 4 μας επιτρέπουν να μετασχηματίσουμε με περισσότερη αποτελεσματικότητα τη στρατηγική μας για την ψηφιακή διαφήμιση» ανέφερε ο Kai Tsang, Senior Director Digital Customer Experience, McDonald’s Hong Kong.

Αποτελέσματα 

Λόγω της φύσης της βιομηχανίας και του υψηλού ποσοστού επαναλαμβανόμενων αγορών, το audience των «πιθανών αγοραστών τις επόμενες 7 ημέρες» αποδείχθηκε ότι οδηγεί σε ένα υψηλό ποσοστό ROI (Return on Investment) για την αλυσίδα καταστημάτων, η οποία αποφάσισε να επικεντρωθεί η διαφημιστική της επένδυση σε αυτά τα μετρήσιμα εργαλεία.

Σε μόλις δύο μήνες, η McDonald’s στο Χονγκ Κονγκ κατάφερε να αυξήσει τις αγορές της κατά 550% για το audience των «πιθανών αγοραστών τις επόμενες 7 ημέρες» και μείωσε το κόστος ανά ενέργεια (cost-per-acquisition) κατά 63% μέσα σε αυτό το κοινό.
Πέραν αυτού, η McDonald’s είδε αύξηση 560% στα έσοδά της εντός αυτής της κοινότητας. Με αυτήν τη νέα στρατηγική που βασίζεται στα δεδομένα και με στρατηγικούς εταίρους στο πλευρό της, η ομάδα μάρκετινγκ της McDonald’s στο Χονγκ Κονγκ συνεχίζει να ευδοκιμεί στο ψηφιακό περιβάλλον.
You might also like