Το ‘τσίκνισαν’ και φέτος οι Έλληνες

Καταιγισμός απο χοιρινό σουβλάκι, σύμφωνα με τα στοιχεία της efood

Δυναμικά, αλλά χωρίς υπερβολές κινήθηκε η αγορά την Τσικνοπέμπτη σύμφωνα με τα στοιχεία του efood καθώς κατά τη διάρκειά της δίνονταν περισσότερες από 2,5 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο από τους Έλληνες, με το χοιρινό σουβλάκι να αποτελεί την πιο δημοφιλή προτίμηση.

 

Η Τσικνοπέμπτη είναι συνδεδεμένη με την ελληνική παράδοση, αποτελώντας την κατεξοχήν ημέρα κατανάλωσης κρέατος, λίγες ημέρες πριν την έναρξη της μεγάλης νηστείας της Σαρακοστής. Το efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, συγκέντρωσε τα στοιχεία παραγγελιών,  καταγράφοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών, για τη συγκεκριμένη ημέρα.

Την Τσικνοπέμπτη του 2023, οι Έλληνες καταναλωτές πραγματοποίησαν 2,6 παραγγελίες ανά δευτερόλεπτο, επιλέγοντας συνολικά, περισσότερα από 400.000 σουβλάκια, καθώς και 900 λίτρα μπύρα και 300 λίτρα κρασί. Δημοφιλέστερη παραγγελία, ήταν τα χοιρινά σουβλάκια, ενώ δημοφιλέστερες αλοιφές, το  τζατζίκι (55%), η τυροκαυτερή (28%) και η sauce μουστάρδας (14%).


Το efood market, το σούπερ μάρκετ του efood, κατέγραψε παραγγελίες 1.600 προϊόντων κρέατος, την εβδομάδα της Τσικνοπέμπτης, με κορυφαίες πόλεις σε αριθμό παραγγελιών την Αθήνα, την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.

You might also like