Mythos: καμπάνιες συμπερίληψης, «προσβάσιμες» σε όλους
Εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης για επιχειρήσεις πλήρως προσβάσιμες σε άτομα με αναπηρία
Ο Mythos συνεχίζει και φέτος, διευρύνοντας ακόμη περισσότερο το συμπεριληπτικό μήνυμά που λανσάρει μέσω της καινούργιας καμπάνιας της «Παντού υπάρχει ένα “είμαι δίπλα σου”».
Η καμπάνια αποτελεί μια ακόμη προσπάθεια του brand «Mythos» της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας να ευαισθητοποιήσει το κοινό απέναντι σε θέματα συμπερίληψης, εστιάζοντας κατά κύριο λόγο σε θέματα προσβασιμότητας.
Η καμπάνια εστιάζει σε ιστορίες ανθρώπων, που έχουν καταφέρει με τη δράση και την προσωπικότητά τους να καταρρίψουν τα στερεότυπα, να ξεχωρίσουν και να εμπνεύσουν. Στους περσινούς πρωταγωνιστές: Κατερίνα Βρανά, η πρώτη “sitting down” stand-up comedian, Cool Crips, ο Γρηγόρης και ο Σπύρος, που προσεγγίζουν το θέμα της αναπηρίας με έναν fun και αισιόδοξο τρόπο, Electric Mama, η πρώτη Αθηναία που σπάει το αντρικό άβατο του τατουάζ, Αλεξία Κούβελα, το μοντέλο που ίδρυσε το πρώτο plus size πρακτορείο μοντέλων, WLG Female Stars, η πρώτη γυναικεία ομάδα gaming, Same84, ο artist που δημιουργεί graffiti που αλλάζουν τον κόσμο και ο Νεκτάριος Παπαζαχαρίας, ο μπαμπάς της τεράστιας οικογένειας του Athens Happy House, όπου φιλοξενούνται ταλαιπωρημένα ζώα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, περιθάλπονται και δίδονται προς υιοθεσία ήρθαν να προστεθούν: οι Think Pig, οι δύο φίλες πίσω από το επιτυχημένο concept store, ο Κωνσταντίνος Τσιώρης (Dino MFU), ο Έλληνας DJ και παραγωγός που ίδρυσε σχολή DJ για άτομα με νοητική στέρηση, διαταραχές του αυτιστικού φάσματος και σύνδρομο Down και η Γωγώ Δελογιάννη, η γνωστή σεφ που βρίσκεται σταθερά δίπλα στους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.
Και φέτος το brand υποστηρίζει ως στρατηγικός συνεργάτης ο Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους(Σ.Κ.Ε.Π.), και η Black Light, προκειμένου να διασφαλιστεί ο προσβάσιμος χαρακτήρας όλων των δράσεων επικοινωνίας.
Επιχειρήσεις πλήρως προσβάσιμες για όλους
Το brand «Mythos» της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας πραγματοποίησε δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε διαδραστικά βιωματικά δρώμενα και να συνομιλήσουν με ειδικούς πάνω στο κομμάτι της αναπηρίας.
Ενημερώθηκαν για όλους τους παράγοντες και τις ανάλογες εγκαταστάσεις που απαιτούνται, προκειμένου να θεωρηθεί μία επιχείρηση εστίασης πλήρως προσβάσιμη σε άτομα με αναπηρία, είτε πρόκειται για άτομα με κινητικά προβλήματα είτε με προβλήματα όρασης.