Νέο Jackaroo στο Περιστέρι και την Αγ. Παρασκευή

Ο ιδρυτής τους, Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει στο Grill

“Έχουμε κάνει παγκόσμιο ρεκόρ Wolt. Η Wolt δραστηριοποιείται σε 28 χώρες, εμείς καταφέραμε ανάμεσα σε 27 χώρες να κάνουμε το μεγαλύτερο ρεκόρ παραγγελιών μέσα σε μια μέρα, ξεπερνώντας τις 1621 παραγγελίες για το κατάστημα Jackaroo στην Κυψέλη”.

 

Ο Μιχάλης Μαντζουράνης, ιδρυτής της αλυσίδας καταστημάτων Jackaroo, έχει πλέον 4 καταστήματα στην Αττική, εκ των οποίων τα 2 βρίσκονται στον Πειραιά, καθώς και στην Κυψέλη και την οδό Καλλιρρόης. Επόμενος στόχος του είναι η επέκταση στην υπόλοιπη Ελλάδα. Για τον ίδιο το Jackaroo δεν είναι το πρώτο success story στο οποίο πετυχαίνει, αφού είχε ξεκινήσει από το 2013 με την αλυσίδα καταστημάτων “Μπαρ Μπεε Κιου”, ενώ τώρα ήρθε να μπει “σφήνα”, όπως μας λέει, ανάμεσα σε δύο μεγάλες αλυσίδες fast food της χώρας μας.

Πώς αντιμετωπίσατε τα προβλήματα της αναμονής παράδοσης – παραλαβής των παραγγελιών τόσο από τις πλατφόρμες, αλλά και στα ίδια τα καταστήματα;

Με προσθήκη καινούργιων μηχανημάτων και πρόσληψη επιπλέον προσωπικού. Δυστυχώς, με το προσωπικό πάντα υπάρχει πρόβλημα. Σοβαρό πρόβλημα. Και εμείς τώρα χρειαζόμαστε στο κάθε κατάστημα σχεδόν 50 εργαζόμενους, με τους 35 με 38 να απασχολούνται ανά βάρδια.

Οι πρώτες ύλες είναι ένα άλλο κομμάτι που απασχολεί πολλούς επαγγελματίες στον χώρο της εστίασης. Ο τομέας των πρώτων υλών από όπου και όπως και αν αναλυθεί, από την αύξηση των τιμών, μέχρι την ίδια την ποιότητα τους ή ακόμα και την εύρεση μιας πρώτης ύλης, είναι μια κατάσταση που προκαλεί δυσφορία στον κλάδο μας. Έχουν ακριβύνει πάρα πολύ οι πρώτες ύλες, αυτή είναι η αλήθεια. Και μετά προκύπτουν και άλλες αυξήσεις: σε ρεύμα, μια μεγάλη πληγή, το ΦΠΑ και φυσικά οι εισφορές” απαντά ο κ. Μαντζουράνης.

‘value for money’

Σε σχέση με άλλες αλυσίδες fast food, που για ένα γεύμα που περιλαμβάνει ένα μπέργκερ, πατάτες και ένα αναψυκτικό, οι τιμές φτάνουν μέχρι και τα 10 ευρώ, το Jackaroo έχει καταφέρει και έχει αποκτήσει ένα εξαιρετικά πιστό κοινό, που το εκτιμά και το προτιμά σχεδόν πάντα, καθώς όπως μαρτυρούν οι online κριτικές αποτελεί ‘value for money’

“Εγώ εξαρχής στοχεύω στο ‘value for money’. Το target group του καταστήματος  είναι από 16 έως και 25 χρονών. Το έχουμε καταφέρει αυτό με δύο τρόπους: έχουμε δική μας κάθετη παραγωγή, που σημαίνει ότι τα φτιάχνουμε όλα εμείς, και το δεύτερο κομμάτι είναι ότι κάνουμε όλες τις εισαγωγές εμείς. Μόνο ένα 10% δεν εισάγουμε εμείς πλέον” αναφέρει ο κ. Μαντζουράνης“.

“Λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών δημιουργήσαμε και δεύτερο καταστήματα στον Πειραιά, για να εξυπηρετούνται καλύτερα και οι καθήμενοι, αλλά και το κομμάτι του delivery  αντίστοιχα. Έχουμε την Κυψέλη, την Καλλιρρόης, στις 22 Οκτωβρίου ανοίγουμε στο Περιστέρι και κοντά στο τέλος του χρόνου, θα ανοίξουμε και στην Αγία Παρασκευή. Τα επόμενα βήματα για την Αθήνα, ο στόχος μας είναι ένα μεγάλο κατάστημα στην Κηφισιά και άλλο ένα στα Νότια, προς Γλυφάδα, και μετά η επέκταση σε άλλες πόλεις τις Ελλάδας, αρχίζοντας από Θεσσαλονίκη, Κρήτη και μετά Πάτρα. Αυτά είναι τα πλάνα μας!”

@jackaroo_sandwiches

#metal #rock #butter #fries #tasty #mayo #food #burger #chicken #friedchicken #fastfood #foodporn #cooking #restaurant #homemade #foodlover #foodblogger #yummy #foodphoto #piraeus #athens #greece #bbq #funny #foodvideos #sandwiches #jackaroo #american #jackaroopireas #europe #cheese

♬ πρωτότυπος ήχος – Jackaroo

You might also like