Premier Capital (McDonald’s): επένδυση 400.000 ευρώ σε mobile app
H Premier Capital ακολουθεί τη στρατηγική της McDonald’s Corporation για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της ψηφιακά, ιδιαίτερα στα κινητά τηλέφωνα (mobile). Το McDonald’s mobile app λειτουργεί από την Premier Capital στην Ελλάδα, τις Βαλτικές χώρες και τη Ρουμανία, και θα εισαχθεί στη Μάλτα το 2018. Μέχρι τώρα οι επενδύσεις προς την κατεύθυνση αυτή ανέρχονται περίπου σε 400.000 ευρώ και συνεχίζονται με αναβαθμίσεις και επεκτάσεις.
Το mobile App περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εύρεση εστιατορίων, ενημέρωση και πληροφορίες μενού και προσφορές. Εκτός των συνεχών αναβαθμίσεων, οι μελλοντικές εκδόσεις ενδέχεται να περιλαμβάνουν επιπλέον λειτουργίες όπως mobileorders (παραγγελίες μέσω κινητού) με τη χρήση της υπηρεσίας DriveThru, καθώς και τη δυνατότητα mobilepayment(πληρωμές μέσω κινητού).
Στη Ρουμανία η εφαρμογή είχε 80.000 λήψεις τον πρώτο μήνα, ενώ πλέον ο συνολικός αριθμός φτάνει τις 200.000. Στις Βαλτικές χώρες οι συνολικές λήψεις είναι 230.000, με μέσο όρο 11.000 ανά μήνα. Στην Ελλάδα έφτασε τις 32.300 από το λανσάρισμά της τους προηγούμενους μήνες.
«Η καινοτομία αλλάζει όλη την αλληλεπίδραση μεταξύ της McDonald’s και των πελατών της», λέει ο Managing Director της Premier Capital, Victor Tedesco. «Είναι ένας βασικός πυλώνας στον σχεδιασμό μας για όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε, γιατί σκοπός μας είναι να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών μας. Όλη η ομάδα μας λειτουργεί με αυτό το όραμα. Αναλύουμε συνεχώς την κάθε λεπτομέρεια στην εμπειρία που προσφέρουμε στον πελάτη με στόχο να αυξάνουμε το μερίδιο αγοράς μας και να φέρνουμε το brand πιο κοντά στους πελάτες μας».
Φωτογραφίες: Premier Capital.