Νικόλαος Μήτρογλου, Remvi: «Πάμε για ένα νέο concept ελληνικού ψητοπωλείου»

Ο Έλληνας επιχειρηματίας μιλάει στο Grill από το Ντίσελντορφ της Γερμανίας.

Στο βιομηχανικό Ντίσελντορφ, η Remvi του Έλληνα επιχειρηματία Νικόλαου Μήτρογλου είναι ένα από τα κεντρικότερα και ωραιότερα μέρη για να βγεις να φας ένα πιάτο εξαιρετικού φαγητού, να πιείς ένα γευστικό καφέ ή ένα ιδιαίτερο ποτό…

 

Ο Νικόλαος Μήτρογλου μπορεί να μην γνώριζε την εστίαση, πριν ξεκινήσει το ταξίδι του στον κόσμο των επιχειρήσεων, γνώριζε όμως τη Γερμανία και την ανάγκη αυτής της χώρας της για φαγητό με ‘ταυτότητα’. Επιχειρηματίας της ανάγκης κι αυτός, στοχεύει μακριά και για να πετύχει τους στόχους του στήνει συνεργασίες και σχεδιάζει κινήσεις με πολύ μεγάλη προσοχή και αίσθημα ευθύνης όχι μόνο ως προς τους πελάτες και τους συνεργάτες τους, αλλά και προς την εθνική διατροφική/ πολιτιστική παράδοση που φέρει στους ώμους του.

Grill | Πότε και γιατί επιλέξατε τη Γερμανία για να επιχειρήσετε στο χώρο της εστίασης;

Νικόλαος Μήτρογλου | Εγκαταστάθηκα στην Γερμανία όταν άρχισε η κρίση στην Ελλάδα, έχω γεννηθεί εδώ, γνωρίζω την νοοτροπία και την γαστρονομική της κουλτούρα και θεωρώ ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης της ελληνικής γαστρονομίας.

Ποια είναι η προσωπική εμπειρία σας στο χώρο της εστίασης;

Δεν είχα καμία εμπειρία από το χώρο της εστίασης αλλά με την επιλογή των κατάλληλων συνεργατών σχεδιάστηκε το κατάστημα και κυρίως τα προϊόντα του -από την Kasalias food Industry consultants- τα οποία έρχονται από Ελλάδα και έχουν τύχει πολύ καλής υποδοχής από το γερμανικό κοινό. Ήδη μας ζητάνε τα προϊόντα μας και άλλα καταστήματα εστίασης.

Που κινείται ‘εστιατορικά’ το Ντίσελντορφ, τι προσφέρει και που διαφέρει από την Αθήνα;

Το Ντίσελντορφ είναι μια εμπορική και βιομηχανική πόλη με μεγάλη δυναμική, στην οποία μπορείς να βρεις τις κουζίνες όλου του κόσμου. Οι Γερμανοί καταναλωτές είναι ανοικτοί σε νέες προτάσεις εστίασης και η μεγάλη διαφορά με την εστίαση στην Αθήνα είναι ότι τρώνε μόνιμα σχεδόν έξω μεσημέρι και βράδυ.

Πως κρίνετε το καθεστώς έναρξης δραστηριότητας στο κλάδο της μαζικής εστίασης στη Γερμανία;

Η έναρξη δραστηριότητας στο κλάδο της εστίασης στη Γερμανία εφόσον τηρούνται οι απαιτήσεις της νομοθεσίας είναι απλή και γρήγορη. Η χρηματοδότηση είναι εύκολη και χαρακτηριστικά να σας αναφέρω ότι εφόσον έχεις ένα επιτυχημένο κατάστημα σου επιδοτούν την έναρξη δεύτερου σε ποσοστό 60%.

Νικόλαος Μήτρογλου, Remvi Restaurant

“Οι τιμές στην Γερμανία  για εφάμιλλα με το δικό μας καταστήματα  είναι περίπου 30-40% ακριβότερα από αντίστοιχα στην Ελλάδα”

 

Ποιοι είναι σήμερα οι πελάτες της Ρέμβης και από ποιες κατηγορίες περιμένετε πελάτες στο μέλλον;

Η Ρέμβη βρίσκεται σε κεντρικό σημείο του Ντίσελντορφ και οι πελάτες του καταστήματος αντιπροσωπεύουν όλο το φάσμα των εθνοτήτων, κυρίως  άνθρωποι μέσου και ανώτερου βιοτικού επιπέδου. Η Ρέμβη προσφέρει πρωινό (καφέ, ελληνικές πίτες κ.λπ.), μεσημεριανό και βραδινό με ελληνικές γεύσεις- θυμίζω ότι όλα τα προϊόντα έρχονται από Ελλάδα. Το βράδυ η Remvi προσφέρει μια μεγάλη γκάμα αλκοολούχων ποτών.

Οι Γερμανοί αντιμετωπίζουν μάλλον θετικά την ελληνική κουζίνα. Πόσο γνωρίζουν την κουζίνα μας; Πως τους τη μαθαίνετε εσείς;

Η ελληνική εστίαση έχει αλλάξει δραματικά προς το καλύτερο τα τελευταία χρόνια. Έχουμε ξεφύγει από τα στερεότυπα  ‘Παρθενών’, ‘Ακρόπολις’ κ.λπ.   Όλα τα νέα ελληνικά εστιατόρια είναι πολύ υψηλής ποιότητας και για να καταλάβετε αρκεί να σας αναφέρω ότι τουλάχιστον τα μισά από τα 10 καλύτερα εστιατόρια είναι ελληνικά. Όπως σας προανέφερα οι πελάτες μας ανήκουν σε όλες τις εθνότητες και αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε για να αναδείξουμε την γαστρονομική μας κουλτούρα ήταν να παντρέψουμε τα κορυφαία μας brands όπως το ελαιόλαδο, η φέτα, το γιαούρτι κ.ά. με προϊόντα κρέατος, σαλάτες κ.ό.κ. Η  Kasalias food Industry consultants σχεδίασε και δημιούργησε προϊόντα όπως λουκάνικα με σπανάκι και φέτα, ελαιόλαδο και ρίγανη κ.ά. Εμείς από την πλευρά μας, τους μαθαίνουμε το μπιφτέκι αντί για το burger, τις σαλάτες με dressing γιαουρτιού και φέτας και πολλά άλλα προϊόντα, τα οποία έχουν τύχει πολύ καλής υποδοχής από το κοινό.

Ποιες διαφορές έχουν τα πιάτα που προσφέρετε στο Ντίσελντορφ από τα αντίστοιχα ενός εστιατορίου στην Ελλάδα;

Αν είχα εστιατόριο στην Ελλάδα θα λειτουργούσα με τα ίδια κριτήρια στοχεύοντας πρώτιστα στην πολύ καλή ποιότητα των πρώτων υλών και την σταθερότητα των προϊόντων.

Σκοπεύετε να εντάξετε γύρο στο μενού σας;

Σκοπεύουμε πολύ σύντομα να δημιουργήσουμε ένα νέο concept ελληνικού ψητοπωλείου με κύριο προϊόν το γύρο, ο οποίος είναι …κακοποιημένος στη Γερμανία, χωρίς σταθερά ποιοτικά χαρακτηριστικά και χωρίς το marketing που του αρμόζει. Το concept έχει ήδη σχεδιασθεί σε συνεργασία με τον Νίκο Κασαλιά και εντός των προσεχών ημερών ξεκινάμε την κατασκευή του πρώτου καταστήματος. Οι φιλοδοξίες μας είναι να αναπτυχθεί franchising σε όλη την Γερμανία και στα όμορα κράτη.

 Πείτε μας λίγα λόγια για το πώς, από πού και κάθε πότε προμηθεύεστε τις πρώτες ύλες για το εστιατόριο. Πόσο σημαντική είναι η παράμετρος ‘ελληνικότητα’ στο μενού σας;

Όπως σας προανέφερα όλα τα προϊόντα έχουν σχεδιασθεί ειδικά για μας από την Kasalias food Industry consultants και παράγονται σε συνεργαζόμενες μονάδες στην Ελλάδα. Έτσι έχουμε σταθερή ποιότητα και φυσικά ελληνικότητα. Για παράδειγμα. όλα μας τα κρέατα είναι ελληνικά.

Στην κεντρική φωτογραφία, ο Νικόλαος Μήτρογλου με τη σύζυγό του στη Ρέμβη του Ντίσελντορφ. Δημοσιεύτηκε στο 9ο τεύχος του Grill, Απρίλιος 2017.

You might also like