Vivartia: Έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος και στρατηγικές συνεργασίες

Αρχές του 2018 αναμένεται το άνοιγμα του νέου concept It’s all Greek.

Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού του πλάνου για συνεχή ανάπτυξη και ενδυνάμωση των σημάτων του, δίνοντας έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος, ενώ παράλληλα εστιάζει στη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών εντός και εκτός Ελλάδας. O Όμιλος προχώρησε κατά το 2017 στη δημιουργία και ανακαίνιση 59 καταστημάτων σε όλη τη χώρα, εκ των οποίων τα 48 βρίσκονται σε περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση και σε αγορές άμεσα συνδεδεμένες με τον τουρισμό, όπως αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα, πλοία και Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.).

 

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα ο Όμιλος, το 2017 συνεχίστηκε η επέκταση του δικτύου σε κομβικά σημεία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το άνοιγμα του καταστήματος Flocafe Espresso Room, στον εμβληματικό Πύργο Κηφισιάς και σε νησιά με αυξημένη τουριστική κίνηση, όπως το νέο Goody’s Burger House στη Μύκονο ή το νέο everest στη Ζάκυνθο.

Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο της αξιοποίησης νέων ευκαιριών, ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia ισχυροποίησε την παρουσία του σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, δημιουργώντας καταστήματα σε 4 νέα ΣΕΑ το Δεκέμβρη 2017, ενώ αναμένεται η ολοκλήρωση επιπλέον σημείων σε άλλα 4 ΣΕΑ, μέχρι το τέλος του 1ου τριμήνου του 2018. Με την ολοκλήρωση των νέων σημείων, ο Όμιλος αποκτά συνολική παρουσία σε 26 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων, με 14 Olympus Plaza/ everest και 12 Goody’s BurgerHouse/ Flocafe Espresso Room, καλύπτοντας ουσιαστικά το μεγαλύτερο τμήμα των κεντρικών οδικών αξόνων της χώρας.

Συνεργασίες

Σημαντική επιχειρησιακή προτεραιότητα για τον Όμιλο αποτελεί η δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών και η υπεραξία που απορρέει από αυτές. Το 2017 ο Όμιλος Εστίασης προχώρησε στη διεύρυνση υφιστάμενων συνεργασιών (SSP) και παράλληλα στη σύναψη νέων με στρατηγικούς εταίρους (Fraport, AUTOGRILL) με εμπειρία και τεχνογνωσία σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας επιπλέον ευκαιρίες διείσδυσης σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού.

Στο πλαίσιο αυτών των συνεργασιών, ο Όμιλος συμβάλλει στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των αεροδρομίων με νέα δυναμικά και καινοτόμα concepts, όπως το Megusto, το Juice Box και τα Vintage Food Trucks. Ειδικότερα, στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, ο Όμιλος θα ενισχύσει την παρουσία του, με τα σήματα Goody’s Burger House και Megusto, καθώς και με τα νέα It’s all Greek και Street Food.

Οι στρατηγικές συνεργασίες συνεχίζονται και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα όπως το Smart Park, στο οποίο ο Όμιλος έχει παρουσία με Flocafe Espresso Room και στο McArthur Glen, με εστιατόριο La Pasteria, ενώ στις αρχές του 2018 αναμένεται το άνοιγμα του νέου concept It’s all Greek. Μέρος της στρατηγικής του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, αποτελεί η διερεύνηση νέων πεδίων και η διείσδυση σε νέες αγορές. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η συμφωνία με το FORKY, το γνωστό brand διανομής έτοιμου φαγητού, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο 1ο τρίμηνο του 2018.

Megusto: το νέο concept που αναπτύσσει ο Όμιλος Vivartia και αφορά σε ιταλικά εστιατόρια ενός αεροδρομίων. 

 

Κι έξω τρώμε καλά…

Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει το στρατηγικό του σχεδιασμό για ενίσχυση της εξωστρέφειας έχοντας σήμερα παρουσία σε 11 χώρες. Στο πλαίσιο αυτό, το 2017 προχώρησε σε νέες συμφωνίες με στρατηγικούς συνεργάτες σε Μεγάλη Βρετανία, Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα, διευρύνοντας έτσι την ήδη σημαντική παρουσία του στον παγκόσμιο χάρτη με τα σήματα Goody’s Burger House και Flocafe Espresso Room.

Ο Ανδρέας Τσουκάλης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, δήλωσε σχετικά: «Παρά τις δυσκολίες, ο Όμιλος, αποφασίζει να μην υιοθετήσει τη συρρίκνωση και την εσωστρέφεια ως στρατηγικές επιλογές. Πιστεύοντας ακράδαντα στην επιχειρηματική δυναμική της χώρας, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα επιλέγοντας κομβικά σημεία στρατηγικής σημασίας. Η έμφαση και στόχευση του Ομίλου σε τουριστικές περιοχές απορρέει από την πεποίθηση ότι η αγορά της εστίασης μαζί με την τουριστική βιομηχανία, δύναται να αποτελέσουν σημαντική εισοδηματική πηγή για τη χώρα αλλά και μοχλό ανάπτυξης και ευημερίας.»

Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia, λειτουργεί 3 υπερσύγχρονες μονάδες παραγωγής και εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 300.000 πελάτες σε περισσότερα από 500 σημεία πώλησης.

Τα Flocafe Espresso Room εκτός από τα κλασικά ροφήματά τους και τα γλυκίσματα, προσφέρουν κι ορισμένα εξαιρετικά πιάτα, κατατάσσοντάς τα στα πολύ ενδιαφέροντα bistrot της εποχής.
You might also like