Νέες είσοδοι & ‘φρέσκιες’ τάσεις στο street food

Κοσμοσυρροή στο Athens Street Food Festival- Ακριβούτσικα τα πιάτα.

Παρά τα σκαμπανεβάσματα του καιρού, ο οποίος ήταν αλλοπρόσαλλος και τα τρία τριήμερα της διοργάνωσης, ο κόσμος που συνέρρευσε στο φετινό Athens Street Food Festival, στο παλαιό Αμαξοστάσιο του ΟΔΥ (επί της Πειραιώς, απέναντι από την Τεχνόπολη), αποζημιώθηκε τόσο από τις νέες εισόδους εταιρειών όσο και από τις ιδιαίτερες γεύσεις.
Ρεπορτάζ & φωτογραφίες: GrillMag Taste Team

 

Η στροφή προς τις εθνικές κουζίνες, η αυξημένη παρουσία ζαχαροπλαστείων, η έντονη κινητικότητα γύρω από το παγωτό και η παρθενική εμφάνιση της χορτοφαγικής (για την ακρίβεια της αυστηρώς vegan) κουζίνας, ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της διοργάνωσης. Μαζί φυσικά με την κάνναβη η οποία, ως άλλος …’μαϊντανός’ δεν λείπει πια από καμία γαστρονομική ή διατροφική εκδήλωση.

Χιλιάδες Αθηναίοι αλλά και πολλοί τουρίστες (οι οποίοι πληροφορήθηκαν τη διοργάνωση του φεστιβάλ από τα ξενοδοχεία και τους τουριστικούς οδηγούς), έσπευσαν να γνωρίσουν τη σύγχρονη γαστρονομική εικόνα της Αθήνας. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός οτι η συντριπτική πλειοψηφία των επισκεπτών, καθ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ (τρία πρώτα τριήμερα του Μαΐου), αποτελούνταν από νέους.

Πάντως για άλλη μια χρονιά ακούστηκαν (και γράφτηκαν…) αρκετές γκρίνιες κυρίως για το γεγονός οτι ελάχιστα πιάτα βρίσκονταν κάτω από τα 5 ευρώ, ποσό που για τη σύγχρονη Ελλάδα και για street food επιλογές είναι μάλλον αρκετά- αν προστεθεί φυσικά και η γενική είσοδος των 2,5 ευρώ.

Μπέργκερ; Παρών!

Δυνατή παράμετρος του φεστιβάλ εξακολουθεί να παραμένει το μπέργκερ αν και η φετινή παρουσία του ήταν κατά τι μειωμένη, ίσως επειδή υπάρχει ειδική εκδήλωση για το μπέργκερ η οποία θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο στην Τεχνόπολη, στο Γκάζι. Από την περυσινή διοργάνωση διακρίναμε τα πολύ καλά Monster Burgers από το Χολαργό που έχουν πλέον καθιερωθεί ως ένα από τα premium προϊόντα της αγοράς.

Την πρώτη εμφάνισή της έκανε η εταιρεία Rey Pablo, η οποία διαθέτει αυτή τη στιγμή δύο καταστήματα στη Βούλα και τη Μαρούσι. Πρόκειται για ένα all day cafe με ιδιαίτερη έμφαση στην κουζίνα και ποιοτικό μπέργκερ και με αυτό το προϊόν συμμετείχε στο φετινό φεστιβάλ. Σημειώνουμε οτι τα κρέατα που προμηθεύεται η εταιρεία προέρχονται από την εταιρεία του Στράτου Δρακούλη.

Πρώτα Βούλα, μετά Μαρούσι. Το ‘βασίλειο’ του Rey Pablo επεκτείνεται.

 

Η πιο εντυπωσιακή όμως φετινή παρουσία στο χώρο του μπέργκερ ήταν η Θεσσαλονικιώτικη φίρμα Tarantino Sandwiches & Fries, που σέρβιρε ένα εξαιρετικό μπέργκερ και απέδειξε για μια ακόμα φορά οτι η Νύφη του Θερμαϊκού γνωρίζει πολύ καλά την εστίαση. 

Από τη Θεσσαλονίκη έρχονται τα υπέροχα μπέργκερ της Tarantino Sandwiches & Fries. Η συμπρωτεύουσα έχει ωραία γούστα…

 

Στο δυναμικό της ίδιας εταιρείας ανήκει και το pop up σχήμα The Paella Boys, το οποίο σέρβιρε αυθεντική ισπανική παέγια μόνο όμως για το διάστημα της εκδήλωσης καθώς δεν διαθέτει φυσικό κατάστημα.

The Paella Boys: Δημιουργήθηκε μόνο για τις ανάγκες του Athens Street Food Festival 2018, είναι από τη Θεσσαλονίκη και πρόσφερε λαχταριστή ισπανική παέγια σε δύο γεύσεις.

 

Πάντως την έθνικ πλευρά του φεστιβάλ εκπροσώπησε επάξια μια νέα παρουσία, το κατάστημα Los Loros, από το κέντρο της Αθήνας που ειδικεύεται στη λατινοαμερικανική κουζίνα. Επίκεντρο του ενδιαφέροντος ο μεξικανικός γύρος, το φημισμένο Al Pastor (σημαίνει ‘του βοσκού’).

Ο φημισμένος μεξικάνικος γύρος Al Pastor δέσποζε στην καντίνα των Παπαγάλων (Lοs Loros), από το …Σύνταγμα.

 

Θεσσαλονίκη, η καλύτερη!

Αν θα έπρεπε να επιλέξουμε μια γευστική πρόταση, απ΄ όλες που παρουσιάστηκαν στο Athens Street Food Festival 2018, θα διαλέγαμε χωρίς αμφιβολία την Εβόρα Eatery η οποία σέρβιρε ιδιαίτερες γεύσεις από βουβάλι και καπνιστό αγριογούρουνο συνοδευμένες από μοναδικές sauce, σε μεγάλα σάντουιτς χωριάτικου ψωμιού. Άλλη μια βορειοελλαδίτικη πρόταση, προερχόμενη από Σέρρες και Θεσσαλονίκη, όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία, βασισμένη στα εξαιρετικά κρέατα του νομού Σερρών.

Η πιο δυνατή πρόταση του Athens Street Food Festival 2018. Σέρρες και Θεσσαλονίκη, βουβάλι και αγριογούρουνο, μεράκι και φαντασία.

 

Οι τρεις εταιρείες παγωτού του φεστιβάλ έκλεψαν τις εντυπώσεις αφήνοντας να διαφανεί μια τάση για premium παγωτό, αλλά και για τη νέα αθηναϊκή μόδα το ice roll, το ασιατικού τύπου παγωτό το οποίο φτιάχνεται με φρέσκο γάλα μπροστά στα μάτια του πελάτη. Η Iceroll χρησιμοποιώντας φρέσκο γάλα από τη συνεταιριστική ΘΕΣ Γάλα συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των επισκεπτών με τα παιδιά της να φτιάχνουν ατελείωτα rolls σε διάφορες γεύσεις.

 

Οι άλλες δύο εταιρείες παγωτού που συμμετείχαν ήταν η Da Vinci και η Ninnolo. Η πρώτη ξεκίνησε από τη Μύκονο κι έχει επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα, κυρίως σε τουριστικούς προορισμούς.

Η Ninnolo είναι μια πολύ γνωστή τζελατέρια της Κηφισιάς η οποία ξεκίνησε από τον Ωρωπό, αργότερα μεταφέρθηκε στην Αγία Παρασκευή και κατέληξε στην Κηφισιά ενώ από πέρυσι το καλοκαίρι βρίσκεται και στη Μύκονο.

Η τζελατέρια Ninnolo ήταν συνεχώς απασχολημένη σερβίροντας premium παγωτά.

 

You might also like