Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση

Ένα πρακτικό και χρήσιμο βιβλίο από τον Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη.

Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Εκδοτικός Όμιλος ΙΩΝ, 2018

Τιμή:  10,60 ευρώ

ISBN 978-960-508-261-1

 

Έμπειρο στέλεχος του μάρκετινγκ, με παραστάσεις τόσο από τη βιομηχανία καταναλωτικών προϊόντων (έχει εργαστεί σε πολυεθνική εταιρεία ζυμαρικών), όσο και από τον τουρισμό (έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις), αλλά και εκπαιδευτικός πρώτης γραμμής με μακρά διαδρομή (εργάζεται από το 2000 σε κορυφαία τουριστική σχολή), ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης έγινε ευρύτερα γνωστός από την αρθρογραφία του και τη συγγραφή βιβλίων.

Φανατικός του μάρκετινγκ, το οποίο θεωρεί απαραίτητο για την ανάπτυξη των σύγχρονων επιχειρήσεων, λάτρης των νέων τεχνολογιών που έχουν αλλάξει άρδην το τοπίο και, φυσικά, βαθύς γνώστης της εξυπηρέτησης του πελάτη, ο Γ. Πρωτοπαπαδάκης γράφει με τρόπο που να γίνεται απόλυτα κατανοητός από στελέχη κάθε βαθμίδας στις σύγχρονες επιχειρήσεις εστίασης.

Πατώντας στην κλασική θεωρία του μάρκετινγκ, έτσι όπως ο ίδιος την έχει εφαρμόσει κατά το παρελθόν, αλλά και πάντα ανοικτός στις εξελίξεις που αφορούν την επιστήμη του, χρησιμοποιώντας συνεχώς το παράδειγμα ως τρόπο διδασκαλίας και με πολλές αναφορές στη διεθνή πραγματικότητα της μαζικής εστίασης απ’  όπου πηγάζει η πρωτογενής γνώση, ο Γ. Πρωτοπαπαδάκης παραδίδει ένα χρηστικό εγχειρίδιο που αφορά τους πάντες, κυρίως όμως όσους βρίσκονται στο ξεκίνημα της καριέρας τους ή ένα βήμα πριν από αυτό.

Όπως είναι φυσικό ένα βιβλίο για το μάρκετινγκ στο χώρο της εστίασης εν έτει 2018 δεν θα μπορούσε παρά να ‘γέρνει’ λίγο περισσότερο προς την online επικοινωνία και τον κόσμο του Διαδικτύου, των social media και του mail marketing- αυτό φαίνεται κι από τη φωτογραφία που έχει επιλεγεί για το εξώφυλλο.

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απουσιάζουν οι αναφορές, τα παραδείγματα και οι χρηστικές συμβουλές για το παραδοσιακό μάρκετινγκ που ορίζεται σε ένα μεγάλο εύρος εφαρμογών, από την έρευνα αγοράς και τη δημιουργία του μενού, μέχρι τις προσφορές κ.ά.

Με δεδομένο ότι εστίαση και τουρισμός αποτελούν τις βαριές βιομηχανίες της χώρας και έχοντας υπόψη την ανησυχητική πληθώρα λαθών που παρατηρείται και στους δύο αυτούς κλάδους όσο αφορά τη λειτουργία του μάρκετινγκ, ο συγγραφέας αφιερώνει αρκετές σελίδες για να επισημάνει πολλά από τα κακώς κείμενα στην εστίαση και να προτείνει εύκολες, φθηνές και αποτελεσματικές λύσεις.

You might also like