Studio Live: Επαγγελματισμός, συνέπεια, ποιότητα

Συζητάμε τα μυστικά των εκτυπώσεων και του μάρκετινγκ με τον Γιώργο Κάνιο

Το Studio Live είναι μια επιχείρηση γραφικών τεχνών κι εμπορικής επικοινωνίας η οποία δραστηριοποιείται από το 1990 στο χώρο της έντυπης δημιουργίας και της εκτύπωσης (σύγχρονη καθετοποιημένη παραγωγή σε ιδιόκτητο τυπογραφείο) δίνοντας έμφαση στην ποιότητα, την υπευθυνότητα και τη συνέπεια.
Επιμέλεια: Θανάσης Αντωνίου. Φωτογραφικό υλικό: Studio Live

 

Ο επικεφαλής της εταιρείας, Γιώργος Κάνιος, είναι ένας έμπειρος επαγγελματίας ο οποίος στη διάρκεια των δυο τελευταίων δεκαετιών έχει εξυπηρετήσει εκατοντάδες πελάτες. Πολλοί από αυτούς προέρχονται ή αναφέρονται στο χώρο της μαζική εστίασης. Αυτή ήταν η αφορμή για να συζητήσουμε μαζί του.

Μπορεί ο κλάδος της μαζικής εστίασης να  εισέλθει ανεπιστρεπτί στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας και των social media, εντούτοις υπάρχουν ακόμα πολλές διαδικασίες και επικοινωνιακές ενέργειες οι οποίες στηρίζονται στην παράδοση των γραφικών τεχνών και προϋποθέτουν γνώση, μεράκι και δημιουργικότητα. Γι’ αυτές ακριβώς, συνεργάτες με εμπειρία και τεχνογνωσία στο χώρο των γραφικών τεχνών είναι ακόμα περιζήτητοι.

Η Studio Live εδρεύει σε νέες εγκαταστάσεις στη Μεταμόρφωση όπου έχει εγκαταστήσει ένα showroom με δείγματα από δουλειές της, καλωσορίζοντας τους πελάτες της για να σχεδιάσει μαζί τους οποιαδήποτε εκτυπωτική εργασία, είτε πρόκειται για κάρτα (ακολουθούν σχετικές φωτο), είτε για χιλιάδες έντυπα και μεγάλο τιράζ. Στη συνέντευξη που ακολουθεί μας παρουσιάζει τη δουλειά του, τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη παραγωγή και δίνει συμβουλές στους επαγγελματίες της εστίασης που θέλουν να διαφέρουν.

Εφαρμογή της εταιρείας Studio Live στο εστιατόριο Λινάτσα, στου Ζωγράφου.

 

Κύριε Κάνιο, τι σημαίνει για σας ‘καλή επαγγελματική εκτύπωση’;

Καλή επαγγελματική εκτύπωση είναι η εκτύπωση που βασίζεται και ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές που έχουμε συμφωνήσει από κοινού με τον πελάτη. Το σωστό έντυπο πρέπει να αντιπροσωπεύει επάξια την επιχείρηση. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις όσο αφορά στη μελέτη, τη σχεδίαση, την επιμέλεια την εκτύπωση, αλλά και τις μετεκτυπωτικές εργασίες όπως το δίπλωμα, οι πλαστικοποιήσεις, η σωστή συσκευασία και η μεταφορά.

Πολλοί επαγγελματίες της εστίασης δυσκολεύονται να βρουν προμηθευτές επαγγελματικών εκτυπώσεων …

Δυστυχώς, όπως σε όλους τους κλάδους υπάρχουν οι επαγγελματίες, αλλά και οι …ερασιτέχνες. Όταν κάποιος πραγματοποιεί  έρευνα αγοράς και θέτει πρώτο κριτήριο το κόστος, μπορεί να βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων, χωρίς να σημαίνει όμως ότι και αν κάποιος προμηθευτής είναι ακριβός, θα είναι κι επαγγελματίας. Αυτό που συμβουλεύουμε τους πελάτες είναι να ψάχνουν το ‘παρελθόν’ της κάθε εταιρείας, το βιογραφικό της… Να επισκέπτονται, όπου αυτό είναι εφικτό, τους χώρους και να βλέπουν τον τρόπο που παράγει μια εταιρεία, τα πιάσουν τα έντυπά της αν είναι δυνατόν στα χέρια τους, να ρίχνουν μια ματιά στο portfolio των έργων της, να παίρνουν συστάσεις και από άλλους πελάτες. Συνιστούμε λοιπόν, όταν ξεκινήσετε μια νέα συνεργασία να πραγματοποιήσετε μια επίσκεψη στο χώρο του πιθανού συνεργάτη σας για να προσυμφωνήσετε  όλα τα στάδια των εργασιών…

Διαφημιστικό φυλλάδιο του καταστήματος Pitulka στην πλατεία Βικτωρίας.

 

Τι είδους επικοινωνιακές ανάγκες εξυπηρετείτε;

Μπορούμε να ανταποκριθούμε και να εξυπηρετήσουμε κάθε εκτυπωτική απαίτηση του πελάτη. Μπορούμε να εκτυπώσουμε από ένα τετραγωνικό μέτρο  μέχρι και δεκάδες ή ακόμα και εκατοντάδες τετραγωνικά μέτρα. Φυσικά και μπορούμε να εξυπηρετήσουμε  ανάγκες για κάλυψη κτιρίων ή και ειδικές εκτυπώσεις για εκθέσεις, εκθεσιακά περίπτερα, βιτρίνες, διαφημιστικές πινακίδες σε διάφορα υλικά όπως μουσαμά, αυτοκόλλητο, καμβά και ό, τι επιτάσσουν οι νέες τάσεις στην εκτύπωση. Και όλα αυτά με την εγγύηση της Studio Live· εάν το παραμικρό δεν είναι βάσει των προδιαγραφών που έχουμε θέσει και προσυμφωνήσει από κοινού, το επιστρέφετε και σας το αντικαθιστούμε με αυτό που πρέπει.

Ποιος είναι ο ρόλος της επαγγελματικής εκτύπωσης σήμερα;

Εδώ οι απόψεις διίστανται αλλά όχι από τους επαγγελματίες του χώρου μας. Ορισμένοι λένε: «ας βγάλουμε ένα έντυπο, απλό, αφού κανείς δεν του δίνει και πολύ σημασία». Απεναντίας εμείς, μετά και από την πορεία στο χώρο είμαστε πεπεισμένοι ότι, εφόσον μπαίνεις στη διαδικασία εκτύπωσης ενός φυλλαδίου, στο οποίο στηρίζεις μεγάλο μέρος των πωλήσεών σου, να φέρεις νέα έσοδα και κέρδη στην επιχείρησή σου, πρέπει να σε διαφημίζει και όχι να σε …δυσφημίζει. Για να γίνει ένα φυλλάδιο, ένα έντυπο ή μια εταιρική ταυτότητα σωστά πρέπει να επιλέξεις και τον σωστό συνεργάτη, ο οποίος θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να ακούσει, να προτείνει και να σχεδιάσει.

 

Ποια ήταν τα πιο δύσκολα projects που  έχετε αναλάβει ως  Studio Live;

Καμία δουλειά δεν είναι δύσκολη. Το στοίχημα που πρέπει να κερδίσει κανείς όταν π.χ. υπάρχει μεγάλη πίεση χρόνου, είναι ότι πρέπει να παραδώσει πραγματικά γρήγορα ένα project, από την άλλη όμως δεν πρέπει να κάνει καμία έκπτωση στην ποιότητα. Είναι κάτι που το αποφεύγουμε αλλά όταν χρειάστηκε να βάλουμε το στοίχημα, το αντιμετωπίσαμε, τολμώ να πω, πετυχημένα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά σε έκθεση στην Τεχνόπολη (Γκάζι) του Δήμου Αθηναίων, να έχουμε 200 τ.μ. εκτύπωση και τοποθέτηση, να μας παραδίδεται ο χώρος Κυριακή μεσάνυχτα αντί για Κυριακή πρωί) και να πρέπει να είναι έτοιμη  στις 9:30 το πρωί της Δευτέρας. Αυτό ήταν ένα απαιτητικό project: ξενυχτήσαμε μαζί με την ομάδα μου -πάνω από 10 άτομα- αλλά ευτυχώς με τη συντονισμένη προσπάθεια όλων μας τα καταφέραμε. Μάλιστα ο διοργανωτής δέχθηκε πολύ θετικές κριτικές για το δημιουργικό και την κάλυψη της αίθουσας.

Αν θα περιγράφατε την εταιρεία Studio Live με τρεις λέξεις, ποιες θα διαλέγατε;

Σίγουρα η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό είναι η λέξη ‘επαγγελματισμός’. Πολύ σημαντική στο χώρο μας είναι βεβαίως η ‘συνέπεια’- στα υλικά, τη σχεδίαση, την εκτύπωση, την σωστή και μέσα στους συμφωνηθέντες χρόνους παράδοση. Η τρίτη λέξη, νομίζω πηγάζει μόνη της, ως αποτέλεσμα των εκατομμυρίων εντύπων και χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων που έχουμε τυπώσει και παραδώσει και είναι η ‘ολική ποιότητα’.

You might also like