Skroutz: Μπαίνει στην αγορά  του delivery

Η πλατφόρμα σύγκρισης τιμών, τώρα και στην παραγγελειοληψία

Την πρόθεσή της να εισέλθει στην αγορά της ψηφιακής παραγγελειοληψία δημοσιοποίησε πριν μερικές εβδομάδες η πλατφόρμα Skroutz και ήδη βρίσκεται σε φάση επαφής τόσο με οργανωμένες αλυσίδες όσο και με μεμονωμένα καταστήματα προκειμένου να δημιουργήσει την πρώτη βάση συνεργατών της.

 

Η υπηρεσία θα ονομάζεται Skroutz Food. Ήδη στο site της εταιρείας η οποία έγινε γνωστή από την υπηρεσία σύγκρισης τιμών κυρίως για τεχνολογικά/ ηλεκτρονικά προϊόντα, έχει ήδη αναρτηθεί φόρμα επικοινωνίας με τον κόσμο της επαγγελματικής εστίασης. H Skroutz που ιδρύθηκε το 2005 συνεργάζεται σήμερα με περίπου 3.520 καταστήματα, απασχολεί 170 εργαζόμενους κι έχει παρουσία σε τρεις χώρες.

You might also like